Fedmas Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Hey, Ik had zin in designen, en heb toen dit gemaakt. Jammer genoeg mis ik mijn stock, dus die kan ik niet tonen. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Wel mooi, alleen zou het wel leuk zijn als je een soort glow effect geeft aan die pentool lijnen . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 The Iceman , vind het wel goed gelukt... maar er ontbreekt precies naar mijn mening iets Maar desalniettemin vormt het wel een mooi compleet geheel. Weet je ook op welk circuit die start is ? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Leuk gemaakt maar ik denk dat het leuker is als signature vorm. Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Over het algemeen een prima designstukje, alleen zou je van mij niet twee keer Kimi Raikkonen te zetten. Waar ik wel wat op aan te merken heb, is de pen tool rondom de 'kleine' Kimi Raikkonen. De kleur hierbij past niet mooi, je zou beter een lichte kleur kunnen kiezen, zoals wit. De lettertypes zijn mooi uitgekozen, al met al een prima large art. KUTGW! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.