Jump to content

Skateboard in San Andreas

P-Jamma

Recommended Posts

Hey Mensen, ik zat op een andere GTA site te kijken, en ik vond daar het volgende: Misschien leuk voor de mensen die San Andreas op de PC hebben:

Onderwerp: GTA: San Andreas

Voordat GTA San Andreas op de PS2 kwam, waren er al geruchten dat er een skateboard in het spel zou zitten. Helaas is deze nooit gevonden in het spel.

Nu heeft de modder illspirit het skateboard toch terug gevonden in de PC versie. Het skateboard zit niet zomaar in het spel zelf, want je moet 'm vervangen met een ander wapen. Ook kun je op het skateboard niet rijden; je gebruikt hem als wapen en je kunt er dus alleen mee slaan.

Installatie

1. Maak een backup van het bestand default.ide in je GTA San Andreas/data map.

2. Open default.ide met Kladblok en zoek de volgende lijn op: 335, knifecur, knifecur, null, 1, 50, 0.

3. Zodra je die lijn hebt gevonden, vervang je 'm met de volgende lijn: 335, skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0.

Als je dit gedaan hebt, heb je het mes (knife) in het spel veranderd naar het nieuwe skateboard. Veel plezier ermee!

Het is wel gekopierd van een andere site, maakt dit wat uit? :huh:

Delen op andere websites

dit vind ik meestal onzinnige mods... ik heb liever auto mods ofzo... of mods die egt effect hebben zoals die garage parking mod van gta vice city.... dat zijn tenminste goede.. maaar wat kun je nou met een mobieltje :puh:

nja gr.

Delen op andere websites

[e][t][e][r],Jun 15 2005, 05:38 PM] dit vind ik meestal onzinnige mods... ik heb liever auto mods ofzo... of mods die egt effect hebben zoals die garage parking mod van gta vice city.... dat zijn tenminste goede.. maaar wat kun je nou met een mobieltje :puh:

nja gr.

Dit zijn ook eigenlijk geen Mods...... Dit zijn gewoon dingen die je zelf, zonder iets te downloaden kunt veranderen, en zo een verandering in 't spel aanbrengt... ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...