Jump to content

Flippie13 zoekt een TV


flippie13

Recommended Posts

Hallo iedereen :)

Aangezien ik binnenkort jarig ben, krijgt mijn financiële crisis weer een kleine boost, en met mijn economische inzichten heb ik dan ook besloten het gelijk weer uit te gaan geven :7

Een tv is ditkeer het slachtoffer geworden, maar helaas is er wel een probleem, inderdaad, ik kan niet kiezen :$

Misschien weten jullie een goede tv die voldoet aan mijn eisen, want tv's worden op vele plaatsen verkocht, en variëren enorm van prijs, dus post ik een klein lijstje:

Merk: Merk maakt niet veel uit, zolang het maar een A-merk is (betrouwbaar)

Groote: Zo groot mogenlijk, zolang het maar in me budget past :puh:

Hét budget: Dit zal ergens tussen de 200 en 300 euro liggen, maar goedkoper is altijd beter :puh:

Specificaties: Het moet iig wel een HD(ready) zijn, met HDMI kabel (meerdere zijn welkom, niet verplicht). Voorderest moet die goed geluid hebben en een dun zijn (Niet extreem dun, maar geen koelkast :puh:).

Natuurlijk zoek ik zelf ook voor tv's, en als ik er een vind zal ik het hier posten, maar elke tip word hartelijk ontvangen! :)

Bij voorbaat dank ;)

Flippie13

Link to comment
Delen op andere websites

300 euro is niet zo gek veel voor een tv. Ik heb de mijne (wat absoluut geen hoogte punt in televisieland is) voor 400 euro gekocht. voor jou budget moet je meer denken aan een groot Pc-scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou je budget 100,- á 150,- omhoog gooien (indien mogelijk), want dan heb je toch al eerder echte LCD tv's, en voor 300 euro heb je eerder een PC beeldscherm die je als TV gebruikt, nouja principe, een groot PC-scherm zou je kunnen zeggen. Bij de BCC is de grootste LCD-TV die je kunt krijgen voor 300 euro maar 66cm groot en het merk is bij mij onbekend. Maar er zit een DVD speler in.

Ik zou proberen je budget iets hoger proberen te krijgen indien mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Net even op google gezocht, en kwam op Deze uit, nu ken ik het merk zelf niet, dus als er mensen met enige ervaring zijn met dit merk (Q-media), wat zijn die ervaringen? :puh:

Voor 309 euro een 81 cm, + 2x hdmi, niet verkeerd :$

Maar ik kan nergens vinden of het hd ready of full hd is, weet iemand dat toevallig? :7

Link to comment
Delen op andere websites

In de Photo Hall staat een tv voor een budgetprijsje: €249.99

http://www.photohall.be/photohall_nl/produits/televisie/lcd/70668-847-bluetech-sg24lt1-full-hd.html

-LCD TV FULL HD 16/9 met 61 cm scherm

-resolutie: 1920x1080 p

-PC-ingang

-HDMI-aansluiting

-scartingang

-afstandsbediening

Heb 'm zelf gekocht, en ben er alleen maar lof over de spreken :)

Maar als je de uiterste kwaliteit wilt met géén flikkerende lijntjes (deze heeft minimaal) zal je je budget idd moeten vergroten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij neckermann vind ik wel mooie tv'tjes voor mooie prijzen, dus ik denk dat ik er daar een ga kopen.

Het hoeft overigens niet een FUll hd 40'' te zijn, hij komt namelijk op mijn kamer te staan, waar ik er zo'n 1 á 2 M vandaan ga zitten :puh:

Maar ik denk dat ik om ga komen in me gekte en een Qmedia tv van 32'' ga kopen (300,-), helaas kan ik daar niets van vinden op internet, dus zoek ik mensen met ervaring met Qmedia :$

Link to comment
Delen op andere websites

Net even op google gezocht, en kwam op Deze uit, nu ken ik het merk zelf niet, dus als er mensen met enige ervaring zijn met dit merk (Q-media), wat zijn die ervaringen? :puh:

Voor 309 euro een 81 cm, + 2x hdmi, niet verkeerd :$

Maar ik kan nergens vinden of het hd ready of full hd is, weet iemand dat toevallig? :7

De maximale resolutie is 1366x768 dus het is een HD ready TV. Een full HD TV heeft een resolutie van minimaal 1920x1080.

Overigens zou ik daar niet voor gaan. Qmedia is nogal een B-merk en een 32 inch televisie voor maar 300e is gewoon bijna niet te vertrouwen. 300 Euro is inderdaad een erg krap budget voor een TV, zeker als je een A merk wilt. Misschien aanbiedingen bij mediamarkt ofzo in de gaten houden? Ookal geef ik het dan alsnog een kleine kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je hulp :)

Ik ben inderdaad overgestapt naar een andere, want de contrast van die tv was ook niet hoog (1500:1, met dank aan kloep voor het uitleggen).

Ik koop nu een slagje kleiner, een LG 26LH2000, 26'' (66 cm), Hd ready, en een contrast van 30.000:1 voor 260 euro :)

Die keuze staat vast, dus bedankt voor jullie hulp allemaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...