siwes Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 gta sa crasht als ik cleo 3 mods instaleer, zonder de mods kan ik gewoon spelen en als ik dan een mod erop zet crasht hij bij het intro. Ik gebruik de mods ook op mijn andere computer en daar wil het wel (het is gewoon dezelfde mod) Ik heb gewoon de gtaforums tut gevolgd voor de mod zodat ik nix fout zou doen. (ps het gebeurd bij elke mod die ik gebruik. ik speel op een toshiba laptop van de sattelite serie. (model weet ik zo niet) Weet iemand waarom het gebeurd? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Welke versie heb je? Je kan dit zien door rechts onderin beeld te kijken in het hoofdmenu, staan daar lettertjes? Dan heb je twee. Anders heb je één. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Welke versie heb je? Je kan dit zien door rechts onderin beeld te kijken in het hoofdmenu, staan daar lettertjes? Dan heb je twee. Anders heb je één. Deels fout, er kan ook V1.01 staan. Mocht je V1.01 of V2.00 hebben, moet je even de patch downloaden en uitvoeren. Onderwerp verplaatst naar de Modding Fora Reageren
siwes Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Welke versie heb je? Je kan dit zien door rechts onderin beeld te kijken in het hoofdmenu, staan daar lettertjes? Dan heb je twee. Anders heb je één. Deels fout, er kan ook V1.01 staan. Mocht je V1.01 of V2.00 hebben, moet je even de patch downloaden en uitvoeren. Onderwerp verplaatst naar de Modding Fora ik heb hem gedownded naar v1.0 maar zal het nog wel een keer proberen Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Weet je zeker dat je alle bestanden die CLEO vereist geïnstalleerd hebt? Zijn er ook mogelijk andere modificaties die in de weg zitten? Opnieuw downgraden hoeft niet, wat je wel kan proberen is de "compact_sa.exe" te gebruiken als je die nog niet hebt. Reageren
siwes Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) Weet je zeker dat je alle bestanden die CLEO vereist geïnstalleerd hebt? Zijn er ook mogelijk andere modificaties die in de weg zitten? Opnieuw downgraden hoeft niet, wat je wel kan proberen is de "compact_sa.exe" te gebruiken als je die nog niet hebt. heb gta sa al opnieuw geinstaleerd en heb geen andere mods, heb alle cleo files in de mappen geplaatst waar het moet. Het gebuerd ook aleen als ik een mod in de cleo map plaats en dan tijdens de intro dat cj inchekt bij het vliegveld. en heb gta sa compackt in de map geplaatst en gta_sa.exe genoemd Bewerkt: 6 januari 2010 door siwes Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 En heb je al verschillende CLEO modificaties geprobeerd? Reageren
siwes Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) En heb je al verschillende CLEO modificaties geprobeerd? ja 4 maar 1 daarvan gebruik ik ook op men PC daar doen ze het wel normaal als ik een filmprogramam kan regelen kan ik laten zien wat ik heb (ik heb op men pc en laptop allebij windows 7) en men cd is ook legaal gekocht bij de bart smit (het is al me 6e ) en hij is niet kapot Bewerkt: 6 januari 2010 door siwes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.