Jump to content

Rockstar social club werkt niet meer


robberocker

Recommended Posts

Heeey,

Ik heb ongeveer 1 Maand geleden GTA IV van mijn PC verwijdert Daar voor werkte hij Prima

Toen ik heb laatst weer wou instaleren: de installatie liep perfect

Maar toen ik heb wao starten kwam dat schermpje RGSC.exe(Of zo iets) Werkt niet meer

Toen ging ik naar :/c/Program files/Rockstar Games / GTA IV en ik klikte op GTA IV launcher.exe (Of zo)

Hij werkte ook niet

Wie kan me helpen ?

Groetjes en Alvast bedankt

RobbeRocker

EDIT: screenshot

post-104594-1263065604,68.jpg

Bewerkt: door robberocker
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou niet de reden moeten zijn van een crash. Immers kun je normaal gesproken als er net een nieuwe patch uit is gekomen, gewoon je game in gaan via RGSC(waarna je dan dat bericht krijgt dat er een nieuwe patch beschikbaar is). Misschien dat het je crash wel verhelpt, maar toch.

Als het niet werkt...

Toen je GTA had verwijderd, had je toen ook RGSC verwijderd? Zo ja, heb je niet misschien de exe ervan laten staan(en alleen de rest van de bestanden ervan verwijderd)? Als je RGSC zelf nu niet opnieuw geinstalleerd hebt, en je klikt je exe aan, dan werkt hij natuurlijk niet, omdat hij de rest van de bestanden niet kan vinden. Als het goed is kun je als je de GTA IV cd erin doet naar het installatie menu gaan(dat menu waar je normaal komt als je het spel voor het eerst installeerd), en als ik het me goed herinner kun je dan kiezen of je een RSC account wil aanmaken en voor Games for Windows Live enz. En dan vraagt hij volgens mij ook of je RSC wil installeren ofzo...

Probeer het anders eens zo: Haal je cd eruit en stop die er opnieuw in. Dan zou je als het goed is dat schermpje van die GTA IV Launcher moeten krijgen(met die rare tekens in plaats van 'start game' of wat er ook hoort te staan, want dat is nog steeds gebugged, in ieder geval bij mij)... Dan moet je even proberen welke het start game knopje is, ik dacht de linkse, maar ik kan het niet lezen omdat ik nog steeds die bug heb... Misschien dat het op die manier wel werkt...

Verder heb je naast LaunchGTAIV.exe ook nog twee andere exe's in je GTA IV map staan: GTAIV.exe en SecuLauncher.exe. Beide kan je natuurlijk nog even proberen! Die Encoder kun je ook nog even proberen, maar ik weet niet meer waar dat voor was, ik dacht een geval dat fouten op kan sporen...

Én je kunt ook nog proberen RGSC handmatig te starten vanuit C:\Program files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe

Geen idee of je er iets aan hebt, maar je kunt het altijd proberen als alleen de nieuwste patch installeren niet werkt...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou niet de reden moeten zijn van een crash. Immers kun je normaal gesproken als er net een nieuwe patch uit is gekomen, gewoon je game in gaan via RGSC(waarna je dan dat bericht krijgt dat er een nieuwe patch beschikbaar is). Misschien dat het je crash wel verhelpt, maar toch.

Als het niet werkt...

Toen je GTA had verwijderd, had je toen ook RGSC verwijderd? Zo ja, heb je niet misschien de exe ervan laten staan(en alleen de rest van de bestanden ervan verwijderd)? Als je RGSC zelf nu niet opnieuw geinstalleerd hebt, en je klikt je exe aan, dan werkt hij natuurlijk niet, omdat hij de rest van de bestanden niet kan vinden. Als het goed is kun je als je de GTA IV cd erin doet naar het installatie menu gaan(dat menu waar je normaal komt als je het spel voor het eerst installeerd), en als ik het me goed herinner kun je dan kiezen of je een RSC account wil aanmaken en voor Games for Windows Live enz. En dan vraagt hij volgens mij ook of je RSC wil installeren ofzo...

Probeer het anders eens zo: Haal je cd eruit en stop die er opnieuw in. Dan zou je als het goed is dat schermpje van die GTA IV Launcher moeten krijgen(met die rare tekens in plaats van 'start game' of wat er ook hoort te staan, want dat is nog steeds gebugged, in ieder geval bij mij)... Dan moet je even proberen welke het start game knopje is, ik dacht de linkse, maar ik kan het niet lezen omdat ik nog steeds die bug heb... Misschien dat het op die manier wel werkt...

Verder heb je naast LaunchGTAIV.exe ook nog twee andere exe's in je GTA IV map staan: GTAIV.exe en SecuLauncher.exe. Beide kan je natuurlijk nog even proberen! Die Encoder kun je ook nog even proberen, maar ik weet niet meer waar dat voor was, ik dacht een geval dat fouten op kan sporen...

Én je kunt ook nog proberen RGSC handmatig te starten vanuit C:\Program files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe

Geen idee of je er iets aan hebt, maar je kunt het altijd proberen als alleen de nieuwste patch installeren niet werkt...

Dankje wel :D

Ik zal Het allemaal Proberen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou niet de reden moeten zijn van een crash. Immers kun je normaal gesproken als er net een nieuwe patch uit is gekomen, gewoon je game in gaan via RGSC(waarna je dan dat bericht krijgt dat er een nieuwe patch beschikbaar is). Misschien dat het je crash wel verhelpt, maar toch.

Als het niet werkt...

Toen je GTA had verwijderd, had je toen ook RGSC verwijderd? Zo ja, heb je niet misschien de exe ervan laten staan(en alleen de rest van de bestanden ervan verwijderd)? Als je RGSC zelf nu niet opnieuw geinstalleerd hebt, en je klikt je exe aan, dan werkt hij natuurlijk niet, omdat hij de rest van de bestanden niet kan vinden. Als het goed is kun je als je de GTA IV cd erin doet naar het installatie menu gaan(dat menu waar je normaal komt als je het spel voor het eerst installeerd), en als ik het me goed herinner kun je dan kiezen of je een RSC account wil aanmaken en voor Games for Windows Live enz. En dan vraagt hij volgens mij ook of je RSC wil installeren ofzo...

Probeer het anders eens zo: Haal je cd eruit en stop die er opnieuw in. Dan zou je als het goed is dat schermpje van die GTA IV Launcher moeten krijgen(met die rare tekens in plaats van 'start game' of wat er ook hoort te staan, want dat is nog steeds gebugged, in ieder geval bij mij)... Dan moet je even proberen welke het start game knopje is, ik dacht de linkse, maar ik kan het niet lezen omdat ik nog steeds die bug heb... Misschien dat het op die manier wel werkt...

Verder heb je naast LaunchGTAIV.exe ook nog twee andere exe's in je GTA IV map staan: GTAIV.exe en SecuLauncher.exe. Beide kan je natuurlijk nog even proberen! Die Encoder kun je ook nog even proberen, maar ik weet niet meer waar dat voor was, ik dacht een geval dat fouten op kan sporen...

Én je kunt ook nog proberen RGSC handmatig te starten vanuit C:\Program files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe

Geen idee of je er iets aan hebt, maar je kunt het altijd proberen als alleen de nieuwste patch installeren niet werkt...

Heey ik heb alles geprobeert

Maar geen suc6 :bonk:

Uchm ik denk dat dat komt omdat je MOET Ingelogt voor dat je kan spellen

Maar allesins bedankt ik ben nu de Patch aan het downloaden van RSSC zelf dus ik hoop voor suc6

Als iemand nog een alternatief weet Please Heef hem mijn

Groetjes

Robbe

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om eens XLiveLess te gebruiken, dat zorgt ervoor dat je Rockstar Games Social Club en Games for Windows LIVE niet nodig hebt om GTA IV te spelen, maar dan kan je ook niet online, en werken de achievements ook niet. Maar dan kan je wel savegames uitwisselen, hier vind je bijvoorbeeld een hele lijst met savegames voor elke missie. ;)

Aangezien de foutmelding te maken heeft met Rockstar Games Social Club, kan dit het misschien oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om eens XLiveLess te gebruiken, dat zorgt ervoor dat je Rockstar Games Social Club en Games for Windows LIVE niet nodig hebt om GTA IV te spelen, maar dan kan je ook niet online, en werken de achievements ook niet. Maar dan kan je wel savegames uitwisselen, hier vind je bijvoorbeeld een hele lijst met savegames voor elke missie. ;)

Aangezien de foutmelding te maken heeft met Rockstar Games Social Club, kan dit het misschien oplossen.

Heey

Uch ik heb dat gedownload en in het readme fille staat er dat je xLive.dll in de game folder moet plakken

Dat heb ik gedaan maar is starte de game met GTAIV.exe en GTAIVLaunger.exe en weer die fout melding

Kun je een alternatief of een Nerdelandse uitleg geven

Heel erg bedankt Alvast en voor wat jullie al hebben gedaan voor mij

MVG RobbeRocker

Link to comment
Delen op andere websites

no way dat jij hem als admin uitvoert(rechtermuisknop op de exe->Als administrator uitvoeren)

Ja wel Ik ga zelfs naar Eigenschappen/combalbiteit/dit progamma altijd als Administrator uitvoeren Aanvinken

Link to comment
Delen op andere websites

no way dat jij hem als admin uitvoert(rechtermuisknop op de exe->Als administrator uitvoeren)

Waarom no way? Daarvoor moet je nou niet bepaald veel van PC's kennen hoor...

omdat het een typische ik voer hem niet als admin uit error is.

@TSer; welke OS draai je?

Link to comment
Delen op andere websites

no way dat jij hem als admin uitvoert(rechtermuisknop op de exe->Als administrator uitvoeren)

Waarom no way? Daarvoor moet je nou niet bepaald veel van PC's kennen hoor...

omdat het een typische ik voer hem niet als admin uit error is.

@TSer; welke OS draai je?

Windows Vista Home Premium Service Pack 2

Link to comment
Delen op andere websites

no way dat jij hem als admin uitvoert(rechtermuisknop op de exe->Als administrator uitvoeren)

Waarom no way? Daarvoor moet je nou niet bepaald veel van PC's kennen hoor...

omdat het een typische ik voer hem niet als admin uit error is.

@TSer; welke OS draai je?

Windows Vista Home Premium Service Pack 2

Kan AUB iemand helpen Ik ben ten einde raad

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...