Crypteq Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Ik ben bezig om voor GTA IV een tooltje te maken. Echter daarvoor moet ik de orginele GTA IV bestanden van de PC weten. Omdat mijn GTA IV installatie al verschillende mods en eigengemaakte scripts heeft heb, weet ik niet welke de orginele bestanden allemaal zijn. Hoe kan je helpen? Simpel door een programma te runnen, die alle informatie over de bestanden van je gta iv map in een tekstbestandje zet. (Dit programma zal ik je dan toesturen) Eisen: - Schone installatie - Dus geen mods - Geen andere bestanden toegevoegd - Lieft ook geen een bestand aangepast. Als iemand mij een plezier wilt doen en even wilt helpen stuur een PB. BC7:cya: Reageren
Kryziek Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Wrm installeer je gta niet ff ergens anders opnieuw. Dan ff dat programmaatje runnen en weer verwijderen. Of begrijp ik dit topic nou verkeerd. Reageren
cooling Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Wat voor tool wil je maken? Opnieuw installeren is toch ook een optie? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Misschien omdat: -De DVD's kwijt is. Hij geen zin heeft om zijn installatie te deïnstalleren, en dan opnieuw te installeren alleen hiervoor. Als iemand dat programma gewoon draait met een originele install is toch veel makkelijker? Wanneer hij de originele bestanden terug zet, hij niet zeker weet of hij alles goed heeft gezet. Ik heb zelf geen schone install van GTA IV, maar ik denk dat er vast wel iemand is die zo aardig is om dat voor je te doen. Als je de tool alvast upload met downloadlink, moedigt het mensen meer aan om het even te draaien dan dat ze dat eerst weer moeten posten enzovoort . Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 @Kryziek Ik heb niet zo'n zin om me GTA IV opnieuw te installeren. @cooling Om je GTA IV bestanden te beheren. bijv. Bestanden controleren of ze gewijzigd zijn. Is bijv makkelijk als je iets gemod hebt en je GTA IV t niet meer doet. Dan kan je hierin makkelijk de gewijzigde bestanden opsporen. @Beagle Goed idee zal t er even bijzetten. Downloadlink Het gegenereerde bestandje "GTA IV Installatie map informatie.txt" posten a.u.b. Reageren
Ymosky Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb een compleet 'schone' GTA IV installatie staan, het .txt bestandje staat in de bijlage. GTA IV Installatie map informatie.txt Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb een compleet 'schone' GTA IV installatie staan, het .txt bestandje staat in de bijlage. Dankje Je komt in de credits te staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.