GekkieJ01 Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, Ik kom er sinds gister achter dat er iets raars met me PSN list aan de hand is. Het probleem is dat ik niet kan zien of leden wel/niet online zijn, zo was Wienish gister online, maar bij mij stond ie offline Ook heb ik nog een probleem met me PSN lijst, bij me ene vriend staat er wel laatste aanmelding bij, maar bij me andere vriend staat er niks, daarbij kan ik wel me offline vrienden inviten en join session doen bij COD MW2? Als ik dat doe geeft ie een of andere rare melding... Is dit een bekend probleem of niet? Reageren
FGras Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, Ik kom er sinds gister achter dat er iets raars met me PSN list aan de hand is. Het probleem is dat ik niet kan zien of leden wel/niet online zijn, zo was Wienish gister online, maar bij mij stond ie offline Ook heb ik nog een probleem met me PSN lijst, bij me ene vriend staat er wel laatste aanmelding bij, maar bij me andere vriend staat er niks, daarbij kan ik wel me offline vrienden inviten en join session doen bij COD MW2? Als ik dat doe geeft ie een of andere rare melding... Is dit een bekend probleem of niet? Ik heb er geen last van, maar als ik zelf hele erge internet connectie heb soms dan duurt het ook wel lang voordat ik alle vrienden kan zien. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Daar heb ik ook last van, dat ik soms gewoon wordt afgemeld door een DNS fout, en als ik dan weer aanmeld... dan heb ik maar 1 vriend en dat ben ik zelf Reageren
FGras Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 heb je wel goede internet verbinding dan? Reageren
Kryziek Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Is dat niet met dat NAT-type ofzow dat het te strict is? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb Moderate en Strict Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb strickt en heb nergens last van Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Wat is het verschil tussen Strict en Moderate? Ik heb het idee dat Moderate beter is dan Strict Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, Ik kom er sinds gister achter dat er iets raars met me PSN list aan de hand is. Het probleem is dat ik niet kan zien of leden wel/niet online zijn, zo was Wienish gister online, maar bij mij stond ie offline Ook heb ik nog een probleem met me PSN lijst, bij me ene vriend staat er wel laatste aanmelding bij, maar bij me andere vriend staat er niks, daarbij kan ik wel me offline vrienden inviten en join session doen bij COD MW2? Als ik dat doe geeft ie een of andere rare melding... Is dit een bekend probleem of niet? Dit probleem heb ik ook al is gehad zelfs nog erger, toen bleef mijn hele lijst leeg en wilde hij niet laden. Ik kon niemand toevoegen want hij zei dat ze er al in stonden ook als iemand mij verwijderen zodat ik hem weer kon toevoegen lukte dat niet. Ik heb nooit geweten wat er juist aan de hand was. Na een week of 2 was het weg en ik had niks gedaan. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, Ik kom er sinds gister achter dat er iets raars met me PSN list aan de hand is. Het probleem is dat ik niet kan zien of leden wel/niet online zijn, zo was Wienish gister online, maar bij mij stond ie offline Ook heb ik nog een probleem met me PSN lijst, bij me ene vriend staat er wel laatste aanmelding bij, maar bij me andere vriend staat er niks, daarbij kan ik wel me offline vrienden inviten en join session doen bij COD MW2? Als ik dat doe geeft ie een of andere rare melding... Is dit een bekend probleem of niet? Die poeponzin van dat je vrienden offline leken had ik eerst ook op de PS3.. Ik weet niet of dit gepatched is maar het kwam bij mij toen omdat ik meer dan 50 vrienden in mijn lijst had. Je kan proberen om een paar vrienden te verwijderen waar je toch nooit mee gamed ofzo. Voor de rest zou ik het echt niet weten. Ik heb namelijk altijd een rare foutmelding als ik iemand wil joinen.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo, Ik kom er sinds gister achter dat er iets raars met me PSN list aan de hand is. Het probleem is dat ik niet kan zien of leden wel/niet online zijn, zo was Wienish gister online, maar bij mij stond ie offline Ook heb ik nog een probleem met me PSN lijst, bij me ene vriend staat er wel laatste aanmelding bij, maar bij me andere vriend staat er niks, daarbij kan ik wel me offline vrienden inviten en join session doen bij COD MW2? Als ik dat doe geeft ie een of andere rare melding... Is dit een bekend probleem of niet? Die poeponzin van dat je vrienden offline leken had ik eerst ook op de PS3.. Ik weet niet of dit gepatched is maar het kwam bij mij toen omdat ik meer dan 50 vrienden in mijn lijst had. Je kan proberen om een paar vrienden te verwijderen waar je toch nooit mee gamed ofzo. Voor de rest zou ik het echt niet weten. Ik heb namelijk altijd een rare foutmelding als ik iemand wil joinen.. Ik weet wel dat je problemen krijgt om mensen te inviten, bij GTA IV bijvoorbeeld dan staan ze niet online in je telefoonlijst. (vriedenlijst) Maar als je meer dan 50 mensen hebt dan heb je dat probleem niet dat ze offline lijken in je gewone vriendenlijst of dat ze niet laden. Das waarschijnlijk nog een probleem apart. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb net gekeken en het is nu weer goed met m'n vriendenlijst, maar alsnog wil ik weten waardoor het komt... Ik heb trouwens wel zo'n 30 a 40 vrienden in me psn list staan maar ik probeer zoveel mogelijk berichten te verwijderen.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Aan je berichten zal het niet liggen die worden op je ps3 opgeslagen en nemen haast niks in Reageren
Killah-Wes Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Hallo, Ik kom er sinds gister achter dat er iets raars met me PSN list aan de hand is. Het probleem is dat ik niet kan zien of leden wel/niet online zijn, zo was Wienish gister online, maar bij mij stond ie offline Ook heb ik nog een probleem met me PSN lijst, bij me ene vriend staat er wel laatste aanmelding bij, maar bij me andere vriend staat er niks, daarbij kan ik wel me offline vrienden inviten en join session doen bij COD MW2? Als ik dat doe geeft ie een of andere rare melding... Is dit een bekend probleem of niet? ik heb de laatste tijd ook vaak die zelfde probleem, en n paar vrienden van mij hetzelfde, dus het zal wel aan psn zelf liggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.