Jump to content

Dazzle ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk je goed? dan zie je bovenin staat nu Administrator voor. Nu moet je doen wat je moet doen :puh:

(ik weet niet wat)

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PrioX

16

• RoL0

9

• Dieko

8

• Dakendak

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Kijk je goed? dan zie je bovenin staat nu Administrator voor. Nu moet je doen wat je moet doen :puh:

(ik weet niet wat)

Ik heb het opnieuw geprobeerd maar hij blijft de foutmelding aangeven ?

Geplaatst:

Dus je hebt je admin account geactiveerd ('net user administrator /active:yes' typen en op enter drukken) , jezelf afgemeld en aangemeld als administrator en dán doet de software nog niet? Dan zou ik op internet zoeken naar andere drivers voor de Dazzle. Zijn ze wel voor Vista?

Geplaatst:

Wat staat er op de CD's? Want die twee CD's bevatten echt niet alleen maar drivers...

Hij hoeft alleen de driver cd te installeren.

Geplaatst: (bewerkt)

Jaa maar als ik die er in doe krijg ik dit:

14989607.jpg

Lees Dit goed door. Kryziek heeft dat ook al gezegd.

En overigens, je hoeft niks te installeren. Bij mij op XP ging het automatisch (dus zonder installeer scherm)

Net als bij een USB muis of toetsenbord, daar gaat het ook automatisch

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Staat op je cd bv. 'setup.exe'? druk daar anders op met 'uitvoeren als administrator', als ie het dan nog niet doet, ondersteunt hij het wss niet, dan kun je nog kijken op de dazzler site voor drivers.

Klik hier voor drivers.

Geplaatst:

Bedankt jongens hij heeft zich zelf eindelijk geinstalleert,

alleen nu heb ik nog een probleem, als ik op het icoon van het programma druk staat er''Studio version 9 werkt niet meer''

Wat kan het zijn. ?

Geplaatst:

Bedankt jongens hij heeft zich zelf eindelijk geinstalleert,

alleen nu heb ik nog een probleem, als ik op het icoon van het programma druk staat er''Studio version 9 werkt niet meer''

Wat kan het zijn. ?

Lees jij wel überhaupt dit topic door???????????????

Je hoeft Pinnacle Studio niet te installeren.

Geplaatst:

Zucht.. omdat je blijkbaar Pinnacle installeerd. Kijk eens op een van de cd's rond (verkennen) of er misschien alleen drivers op staan.

Tenzij je natuurlijk gewoon pinnacle WILT gebruiken, maar aangezien dát dus niet wil..

Geplaatst:

Hij staat al op me PC , nu is mijn vraag waarom staat er ''Pinnacle Studio 9 werkt niet meer''

Hoe komt dat ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...