newbie Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb met MTA Map editor fzo een gebouw geplaatst en een aantal auto's neergezet, maar de auto's die ik neergezet heb werken niet. Hoe kan dit? En als ik pickups maak met wapens werken ze ook niet. Alleen maar objects werken. Hoe kan ik auto's en pickups werkend krijgen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Waarom wil je auto's in xObjects zetten? xObjects heet niet voor niks xObjects. Pickups en autos zul je met de hand moeten converteren naar standaard SA:MP onderdelen, of een andere streamer gebruiken. Daarnaast zul je een site als ConvertFFS nodig hebben om je voertuigen om te zetten. Een converter voor pickups ben ikzelf nog nooit tegengekomen. Reageren
newbie Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Kan ik met MTA Map Editor niet eens auto's plaatsen? Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Kan ik met MTA Map Editor niet eens auto's plaatsen? Jawel (ik heb MTA niet, maar dat dacht ik toch?), maar dan moet je het omzetten naar Pawno taal met: ConvertFFS. Reageren
newbie Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Auto's omzetten is gelukt. Nou nog pickups zoals health Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Auto's omzetten is gelukt. Nou nog pickups zoals health Hmm daar weet ik nieks voor, (Ik gebruik voor pickups altijd een command in-game die dat automatisch omzet). Reageren
newbie Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Opgelost http://www.gtaforum.nl/topic/81462-tutorialpickups/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.