obrak Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) hallo als ik de missie nines and aks start gaat alles goed tot dat ik in de marker rij en dan de video speel. als de video is afgelopen zie ik smoke en die schiet een flesje kapot en dan staat er. dat de missie niet gelukt is: you've got trashed smokes ride. weet iemand hier iets vanaf? p.s dat staat er ook als de auto helemaal in orde is Bewerkt: 6 januari 2010 door obrak Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Vreemd! In wat voor staat verkeerde de Glendale van Big Smoke toen je in de marker reed? Was die zwaar beschadigd of hooguit een paar kleine deukjes? Heb je modificaties aangebracht of is je spel nog volledig origineel? Wat gebeurd er als je cutscene (filmpje) overslaat? Reageren
obrak Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 bedankt dat je zo snel kon reageren. als ik in de marker reed dat was (meestal) de auto nog helemaal in orde. ik heb een paar mods in het spel zitten ja. ik verwijder die nu wat zou ik nog meer kunnen doen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 (bewerkt) Probeer 1 ding tegelijk. Als je teveel tegelijk probeert weet je niet waar het aan kan liggen. Haal bijvoorbeeld telkens 1 modificatie weg (indien je er meer dan 1 hebt) en zo kom je er achter welke de boosdoener zou kunnen zijn. Succes. Edit: Heb je bijvoorbeeld een mod die de Glendale of de Tampa vervangt? Dat zijn namelijk de twee voertuigen die voorkomen in deze missie. Bewerkt: 6 januari 2010 door _KoE_Mzungu Reageren
obrak Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 nou bedankt alles verloopt nu op rolletjes SUPER dankje! ( ik had er misschien zelf ook aan kunnen denken ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.