Casss Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Harde Schijf Introductie: Mijn laptop was gecrasht, ik was van plan om de harde schijf in te bouwen op mijn PC, ik heb gehoord dat je er een soort case voor nodig hebt. Kan dit niet gewoon IN de PC, want ik wil ook Vista daar vanaf draaien. Van vorig topic: Op die harde schijf staat ook vista enz. Kan ik deze "draaiende" krijgen. Dus dat ik hem opstart in dual boot en dan kan selecteren vista/xp PS: Ze zeiden dat mijn pc vista net aankon, wil het to proberen (eigenwijze ik) Maakt het mijn XP niet langzamer? Dankjewel, Gta-Kneusje Als het niet te veel moeite is graag naar veranderen. Beeldscherm Ik heb het beeldscherm van mijn Laptop er ook al af gekregen (zonder kapotte kabels) Ook merkte ik dat mijn PC 2 VGA aansluitingen had. Nu is zijn mijn vragen: Is dat een vga aansluiting. En of ik mijn laptop beeldscherm kan ombouwen tot een beeldscherm met een VGA aansluiting? Reageren
QinX Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Geplaatst: 6 januari 2010 Je hoeft niet elke keer weer een nieuw topic te starten, je zegt zelf al dat het een vervolg is, het vervolg kan ook in hetzelfde topic verdergaan. Desalniettemin, je kunt je laptop scherm NIET op je VGA aansluiting zetten, dit om je laptopscherm een compleet andere aansluiting heeft ook heeft je scherm stroom nodig, iets wat niet via de VGA aansluiting kan worden geleverd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.