sportvelg Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 hey, ik heb het eerste deel uitgespeeld volgens de walktrough die ik heb, behalve die 2 slot missies. moet ik nu voordat ik deze kan spelen meer respect hebben? of met mn vriendin iets doen ofzo?? ik snap er niks van.. ik kan gewoon nergens meer iets doen.. alleen beetje gangwars veroorzaken enzo:P kan iemand me helpen...plz Reageren
Spacecraft Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 hey,ik heb het eerste deel uitgespeeld volgens de walktrough die ik heb, behalve die 2 slot missies. moet ik nu voordat ik deze kan spelen meer respect hebben? of met mn vriendin iets doen ofzo?? ik snap er niks van.. ik kan gewoon nergens meer iets doen.. alleen beetje gangwars veroorzaken enzo:P kan iemand me helpen...plz Waar ben je dan nu precies? "Het eerste deel uitgespeeld" Wat is het eerste deel dan? Dus wat is de laatste missie die je gedaan hebt? Ik denk dat we je dan beter verder kunnen helpen. Reageren
snorkes Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 ik ben volgens mij op hetzelfde punt op jouw. er is nog wel 1 lowrider missie als je die niet gedaan hebt daarna komen er volgens mij wel weer meer Reageren
asperitas Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 ga een beetje die tags opzoeken en sprayen, helpt voor respect! dan kan je vanzelf die missie doen Reageren
jeroendb Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 ga een beetje die tags opzoeken en sprayen, helpt voor respect! dan kan je vanzelf die missie doen of maak ballas af of politie dat helpt ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.