Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatst reed ik in San Andreas over een zandweggetje in de buurt van de Northstar Rock, en toen reed er ineens een vrachtwagen voor me neus.

Nu rijd op elk zandweggetje op het plattelands ineens verkeer! Soms wel leuk hoor, maar niet zoveel!

Het is zo bijvoorbeeld onmogelijk om de races van Cesar Vialpando in Red County te voltooien.

Hoe kan ik dit verhelpen? Ligt het misschien aan een Cleo mod die ik geinstalleerd heb?

Ik had laatst de Prison Ecscape mod gedwonload, en daarna merkte ik het. Dus ik heb de bestanden weer verwijderd, maar het heeft niet geholpen.

Of is het misschien een bestand in de "maps" map?

Hulp graag! :eten:

Geplaatst:

Ik weet niet of je cheat, maar anders zou je de cheat 'ghosttown' kunnen gebruiken. Die zorgt ervoor dat er geen verkeer meer is. Of je hebt nog iets gedownload wat het rijden over plattelands weggetjes activeert. Aan prison escape zal het niet liggen, daar heb ik namelijk niets in gemaakt dat auto's over zandweggetjes laat rijden.

Je zou ook een her-install kunnen proberen, dit kost slechts 10 minuten en je saves veranderen niet. Als je een cleo save hebt moet je die nog wel even opslaan en later cleo weer installeren.

Geplaatst:

Ik denk dat 't altijd zo geweest is, heb je anders nog modificaties geïnstalleerd?

Het was hiervoor niet zo. Ik zag gewoon in een keer een vrachtwagen voor me, en nu rijd er overal veel verkeer.

Ik heb ook andere mods geinstalleerd ja, maar niet zo recent. De enige die ik me kon bedenken was Prison Escape, maar dit blijkt het ook niet te zijn.

Geplaatst:

Ok ik heb een re-install geprobeerd, wel met meteen het herplaatsen van de data en models map die ik had met mods, en de cleo map.

Maar er is nog steeds veel verkeer op de weggetjes. Ik heb ook de complete Paths map herplaatst.

Had ik de herinstall moeten doen zonder het meteen kopieeren van mijn mappen met mods?

Ik wil gewoon weten HOE het opeens komt.

Geplaatst:

Ik zou een reinstall doen en dan één voor één je mods installeren, zo kan je kijken waar het mogelijk fout gaat.

Maar het KAN toch gewoon niet liggen aan een auto-mod?

Ik heb voor de rest niets geinstalleerd wat hiermee te maken heeft, het gebeurde gewoon ineens,

er reed zomaar een vrachtwagen voor me!

Geplaatst:

Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af.

Geplaatst:

Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af.

Maar eerst had ik dit niet. Er zijn dus ook paths die net zichtbaar zijn op de kaart/radar, want soms is er ook een "weg" voor het verkeer recht van het pad af door het gras.

Het gebeurt niet alleen op het platteland heb ik ontdekt, maar ook in steden tussen gebouwen door! Op van die weggetjes die op de radar lichtgrijs zijn. En toen ik laatst langs oost-San Fierro reed toen probeerden sommige auto's ook door het muurtje het park in te rijden.

Klopt niet toch?

Geplaatst:

Volgens mij is er iets mis met je paths,

misschien zijn ze op de één of andere manier veranderd, al zou ik niet weten hoe ;)

Geplaatst:

Volgens mij is er iets mis met je paths,

misschien zijn ze op de één of andere manier veranderd, al zou ik niet weten hoe ;)

Maar ik heb de complete Paths map al vervangen door de originele, van de San Andreas Backup site.

Het helpt alleen niet.

Geplaatst:

Nu ik erover denk... Ik had hier eens gelezen dat als je een (auto) mod, dat hij dan in het begin heel veel tevoorschijn komt. Heb je een auto-mod?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...