Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af.

Nu ik erover denk... Ik had hier eens gelezen dat als je een (auto) mod, dat hij dan in het begin heel veel tevoorschijn komt. Heb je een auto-mod?

Uhh.., ja?

Geplaatst:

Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af.

Nu ik erover denk... Ik had hier eens gelezen dat als je een (auto) mod, dat hij dan in het begin heel veel tevoorschijn komt. Heb je een auto-mod?

Uhh.., ja?

En is het die auto dat je ziet?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet 99% zeker wat de fout is:

Ik was een mod aan het maken, daarin gebruikte ik deze opcode:

01E8: create_forbidden_for_cars_cube_cornerA -2696.464 1239.866 40.7599 cornerB -2665.359 2190.96 70.8125 

Dat betekent dat daar geen auto's rijden

Daar heb je nog een andere variant van, zodat dat weer weggaat

Als je die 2e variant gebruikt voor een heel groot gebied, kunnen daar overal auto's rijden.

Hier kwam ik toevallig achter toen ik peds zag lopen in area 69 :schater::bonk:

Over een kwartier heb ik een bugfix klaar :cya:

EDIT: Download de bigfix, plaats hem in je CLEO folder, speel gta sa, dan zou hij het weer moeten doen.Bugfix.rar

Bewerkt: door hippiebus

Waar heeft hij dat gezegd dan?

Hier even een stukje van de Prison-Escape code:

:NONAME_9507

if and

$MAN8 == 1

$MAN9 == 1

$MAN10 == 1

$MAN11 == 1

$MAN12 == 1

$MAN13 == 1

$MAN14 == 1

$MAN15 == 1

else_jump @NONAME_9583

$ENFORCER = 2

return

:NONAME_9583

return

:NONAME_9585

01E7: remove_forbidden_for_cars_cube_cornerA -3000.0 -3000.0 -30.0 cornerB 3000.0 3000.0 30.0

0992: set_player $PLAYER_CHAR weapons_scrollable 1

01F0: set_max_wanted_level_to 6

return

0A93: end_custom_thread

Bewerkt: door Beagle
Quotepiramide = gone
Geplaatst:

Uhh.., ja?

En is het die auto dat je ziet?

Ik heb heel veel auto's maar ik zie er ook een heleboel.

Het is gewoon evenveel plattelandsverkeer op de zandweggetjes als op de weg.

Ook rijden er auto's over het vliegveld en door de straatjes tussen gebouwen door die op de radar lichtgrijs zijn.

@ hippiebus :

het helpt helaas niet :(

Iemand nog suggesties? :?

Weet je zeker dat het niet werkte met mijn Bugfix? Ik heb even in het Prison-Escape Script gekeken, en daar stond die ene code wel in :bier:

quotepiramide = gone

Als BB zegt dat die 'ene code' er niet in staat, dan staat ie er niet in. Hoe kun jij het nou ooit beter weten dan de maker van de mod zelf?!

Over dit hele onderwerp zelf denk ik gewoon dat je dit verzonnen hebt. Als het een bug was, waren er meer mensen mee gekomen en verder heb je niks gedaan waardoor het wel zou komen. Show eens een screen van de auto's op die 'zandweggetjes'.

quotepiramide = gone

Als BB zegt dat die 'ene code' er niet in staat, dan staat ie er niet in. Hoe kun jij het nou ooit beter weten dan de maker van de mod zelf?!

Over dit hele onderwerp zelf denk ik gewoon dat je dit verzonnen hebt. Als het een bug was, waren er meer mensen mee gekomen en verder heb je niks gedaan waardoor het wel zou komen. Show eens een screen van de auto's op die 'zandweggetjes'.

Waar heeft hij dat gezegd dan?

Hier even een stukje van de Prison-Escape code:

:NONAME_9507

if and

$MAN8 == 1

$MAN9 == 1

$MAN10 == 1

$MAN11 == 1

$MAN12 == 1

$MAN13 == 1

$MAN14 == 1

$MAN15 == 1

else_jump @NONAME_9583

$ENFORCER = 2

return

:NONAME_9583

return

:NONAME_9585

01E7: remove_forbidden_for_cars_cube_cornerA -3000.0 -3000.0 -30.0 cornerB 3000.0 3000.0 30.0

0992: set_player $PLAYER_CHAR weapons_scrollable 1

01F0: set_max_wanted_level_to 6

return

0A93: end_custom_thread

quotepiramide = gone
  • 3 weken later...

Na lang wachten (ik heb het druk met school) zijn hier dan de foto's met het bewijs van het gestoorde verkeer:

gallery51.jpg

gallery71b.jpg

gallery72.jpg

gallery65b.jpg

gallery64.jpg

gallery61.jpg

gallery55f.jpg

gallery62l.jpg

gallery63w.jpg

gallery67i.jpg

Iemand suggesties?

Bewerkt: door GT-Aap

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...