GT-Aap Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af. Nu ik erover denk... Ik had hier eens gelezen dat als je een (auto) mod, dat hij dan in het begin heel veel tevoorschijn komt. Heb je een auto-mod? Uhh.., ja? Reageren
Dakendak Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af. Nu ik erover denk... Ik had hier eens gelezen dat als je een (auto) mod, dat hij dan in het begin heel veel tevoorschijn komt. Heb je een auto-mod? Uhh.., ja? En is het die auto dat je ziet? Reageren
hippiebus Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) Ik weet 99% zeker wat de fout is: Ik was een mod aan het maken, daarin gebruikte ik deze opcode: 01E8: create_forbidden_for_cars_cube_cornerA -2696.464 1239.866 40.7599 cornerB -2665.359 2190.96 70.8125 Dat betekent dat daar geen auto's rijden Daar heb je nog een andere variant van, zodat dat weer weggaat Als je die 2e variant gebruikt voor een heel groot gebied, kunnen daar overal auto's rijden. Hier kwam ik toevallig achter toen ik peds zag lopen in area 69 Over een kwartier heb ik een bugfix klaar EDIT: Download de bigfix, plaats hem in je CLEO folder, speel gta sa, dan zou hij het weer moeten doen.Bugfix.rar Bewerkt: 10 januari 2010 door hippiebus Reageren
GT-Aap Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Waar heeft hij dat gezegd dan? Hier even een stukje van de Prison-Escape code: :NONAME_9507 if and $MAN8 == 1 $MAN9 == 1 $MAN10 == 1 $MAN11 == 1 $MAN12 == 1 $MAN13 == 1 $MAN14 == 1 $MAN15 == 1 else_jump @NONAME_9583 $ENFORCER = 2 return :NONAME_9583 return :NONAME_9585 01E7: remove_forbidden_for_cars_cube_cornerA -3000.0 -3000.0 -30.0 cornerB 3000.0 3000.0 30.0 0992: set_player $PLAYER_CHAR weapons_scrollable 1 01F0: set_max_wanted_level_to 6 return 0A93: end_custom_thread Bewerkt: 16 januari 2010 door Beagle Quotepiramide = gone Reageren
GT-Aap Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Nee, het ligt niet aan een auto mod, ik denk dat het helemaal nergens aan ligt. Ik denk dat het er gewoon hoort, zo gaat dat in San Andreas: Auto's spawnen op wegen en rijden hun paths af. Nu ik erover denk... Ik had hier eens gelezen dat als je een (auto) mod, dat hij dan in het begin heel veel tevoorschijn komt. Heb je een auto-mod? Uhh.., ja? En is het die auto dat je ziet? Ik heb heel veel auto's maar ik zie er ook een heleboel. Het is gewoon evenveel plattelandsverkeer op de zandweggetjes als op de weg. Ook rijden er auto's over het vliegveld en door de straatjes tussen gebouwen door die op de radar lichtgrijs zijn. @ hippiebus : het helpt helaas niet Iemand nog suggesties? Reageren
hippiebus Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Weet je zeker dat het niet werkte met mijn Bugfix? Ik heb even in het Prison-Escape Script gekeken, en daar stond die ene code wel in Bewerkt: 16 januari 2010 door Beagle quotepiramide = gone Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Als BB zegt dat die 'ene code' er niet in staat, dan staat ie er niet in. Hoe kun jij het nou ooit beter weten dan de maker van de mod zelf?! Over dit hele onderwerp zelf denk ik gewoon dat je dit verzonnen hebt. Als het een bug was, waren er meer mensen mee gekomen en verder heb je niks gedaan waardoor het wel zou komen. Show eens een screen van de auto's op die 'zandweggetjes'. Bewerkt: 16 januari 2010 door Beagle quotepiramide = gone Reageren
hippiebus Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Als BB zegt dat die 'ene code' er niet in staat, dan staat ie er niet in. Hoe kun jij het nou ooit beter weten dan de maker van de mod zelf?! Over dit hele onderwerp zelf denk ik gewoon dat je dit verzonnen hebt. Als het een bug was, waren er meer mensen mee gekomen en verder heb je niks gedaan waardoor het wel zou komen. Show eens een screen van de auto's op die 'zandweggetjes'. Waar heeft hij dat gezegd dan? Hier even een stukje van de Prison-Escape code: :NONAME_9507 if and $MAN8 == 1 $MAN9 == 1 $MAN10 == 1 $MAN11 == 1 $MAN12 == 1 $MAN13 == 1 $MAN14 == 1 $MAN15 == 1 else_jump @NONAME_9583 $ENFORCER = 2 return :NONAME_9583 return :NONAME_9585 01E7: remove_forbidden_for_cars_cube_cornerA -3000.0 -3000.0 -30.0 cornerB 3000.0 3000.0 30.0 0992: set_player $PLAYER_CHAR weapons_scrollable 1 01F0: set_max_wanted_level_to 6 return 0A93: end_custom_thread Bewerkt: 16 januari 2010 door Beagle quotepiramide = gone Reageren
Beagle Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 >>> Door Beagle: Graag niet het bericht boven je citeren wanneer je daarop reageert, dat voorkomt quotepiramides. Danku! <<< Reageren
GT-Aap Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) Na lang wachten (ik heb het druk met school) zijn hier dan de foto's met het bewijs van het gestoorde verkeer: Iemand suggesties? Bewerkt: 13 februari 2010 door GT-Aap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.