Twister24 Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Hallo Ik heb GTA IV weer eens geinstalleerd, maar nu krijg ik de error: A required Security module cannot be activated. This program cannot be executed (6000). Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, mn PC opnieuw opgestart, maar niks werkt! En ja, mijn PC kan GTA IV makkelijk aan, want ik speelde hem altijd op Maximaal! Twist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Heb je het spel op een originele DVD staan? Want volgens mij is dit iets wat te maken heeft met SecuRom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Ja, ik heb hem gekocht voor 60 euro ja! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 heb je het spel al eens geprobeert opnieuw te installeren? Voer je Launchgta4.exe als administrator uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) heb je het spel al eens geprobeert opnieuw te installeren? Voer je Launchgta4.exe als administrator uit? Dit meen je toch niet? BEGINPOST! BEGINPOST! BEGINPOST! ER STAAT IN: dat ik hem legaal heb gekocht en dat ik het al heb geprobeert wat jij zei! HET WERKT NIET! (Ik heb XP dus niet nodig als administrator! (Ik ben administrator)) Bewerkt: 7 januari 2010 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 heb je het spel al eens geprobeert opnieuw te installeren? Voer je Launchgta4.exe als administrator uit? Dit meen je toch niet? BEGINPOST! BEGINPOST! BEGINPOST! ER STAAT IN: dat ik hem legaal heb gekocht en dat ik het al heb geprobeert wat jij zei! HET WERKT NIET! (Ik heb XP dus niet nodig als administrator! (Ik ben administrator)) Zeg ho even nu, ik zat voordat ik die post maakte al te denken of ik je nu wel moest helpen. De post van Sprunk was doodnormaal en je antwoord terug was alles behalve vriendelijk, en nu doe je nogmaals hetzelfde, als jij hulp wilt dan zul jij toch echt even wat aan je antwoord terug meoten doen. Een foutje kan gebeuren en als je dan direct met zo'n grote mond komt zie ik eigenlijk weinig reden om hulp te bieden en ik denk dat de meesten het hier wel mee kunnen vinden. Heb je ook al op de securom support pagina gekeken? www.securom.com, hier staat vast wel wat deze error code inhoudt, ook is hier een tool te vinden wat problemen met securom verhelpt door eht eigenlijk opnieuw te installeren als het ware. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 heb je het spel al eens geprobeert opnieuw te installeren? Voer je Launchgta4.exe als administrator uit? Dit meen je toch niet? BEGINPOST! BEGINPOST! BEGINPOST! ER STAAT IN: dat ik hem legaal heb gekocht en dat ik het al heb geprobeert wat jij zei! HET WERKT NIET! (Ik heb XP dus niet nodig als administrator! (Ik ben administrator)) Zeg ho even nu, ik zat voordat ik die post maakte al te denken of ik je nu wel moest helpen. De post van Sprunk was doodnormaal en je antwoord terug was alles behalve vriendelijk, en nu doe je nogmaals hetzelfde, als jij hulp wilt dan zul jij toch echt even wat aan je antwoord terug meoten doen. Een foutje kan gebeuren en als je dan direct met zo'n grote mond komt zie ik eigenlijk weinig reden om hulp te bieden en ik denk dat de meesten het hier wel mee kunnen vinden. Heb je ook al op de securom support pagina gekeken? www.securom.com, hier staat vast wel wat deze error code inhoudt, ook is hier een tool te vinden wat problemen met securom verhelpt door eht eigenlijk opnieuw te installeren als het ware. Oke, sorry, het was wat arrogant. Ik heb daar inderdaad al gekeken en er staat dat ik een virus heb (?). Maar dat programmaatje loopt vast en ik kan verder echt niks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 excuses aanvaard Kan je aub wat duidelijker zijn, wat zegt dat je een virus hebt en waar? Die tool op securom zou ervoor moeten zorgen dat nadat je gta4 is gescant op zijn legaliteit dat securom word gefixt, na die tool wor dhet gtest. Als de tool niet werkt zou ik nu toch heel erg de oorzaak in je os gaan zoeken, er missen mogelijk gewoon bestanden of securom en de tool kunnen hun data niet lezend krijgen of aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.