Jump to content

30 voertuigen stelen Stevie


---Diablo---

Recommended Posts

Ik heb net een Achievement gehaald, omdat ik de 10 voertuigen voor Brucie heb gestolen.

Ik had verwacht dat hij me daarna in contact zou brengen met Stevie (daar moet je 30 voertuigen voor stelen wil je een Achievement halen).

Dit is echter niet gebeurd, mijn vraag is nu: hoe kom ik in contact met Stevie zodat ik ook dit Achievement kan halen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een Achievement gehaald, omdat ik de 10 voertuigen voor Brucie heb gestolen.

Ik had verwacht dat hij me daarna in contact zou brengen met Stevie (daar moet je 30 voertuigen voor stelen wil je een Achievement halen).

Dit is echter niet gebeurd, mijn vraag is nu: hoe kom ik in contact met Stevie zodat ik ook dit Achievement kan halen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Als het goed is heb je een email of een smsje van hem gehad. Of je moet hem nog krijgen. Controleer je inbox nog een keer. Als die mail daar niet tussen staat dan moet je even geduld hebben totdat hij hem stuurt.

@Priox, ver naar onder.. :7

Het systeem wordt misbruikt, terwijl ie goed helpt.Zo werkt dat.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn twee voorwaarden verbonden aan Stevie's Car Theft:

  • Voltooi de zijmissie No. 1 (een race).
  • Voltooi de missie Smackdown.

Daarna zal je vanzelf een SMS krijgen van Stevie met de opdracht voor het eerste voertuig. Meer informatie (inclusief plattegrond) staat op WikiGTA (zie bovenstaande link).

Succes ^_^

Edit: Alle opdrachten van Stevie komen via SMS en niet via email.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

---Diablo--- je hebt wel veel vragen over IV, waarom kijk je niet eerst op Wikigta zelf voor dat je het hier vraagt ;)

Sorry als dit mijn zaken niet zijn en ik bedoel het goed ;)

:)

EDIT : Waarom krijgt Hearv94 een min voor zijn hulp ?

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...