Jump to content

GTA 4 Multiplayer Problemen PC


007 Harings

Recommended Posts

1)Ik heb bij de chat een Probleem als ik op Y klik voor de chat komt er op te staan ''You do not have sufficient Priveliges for network text chat''

En ik heb telkens eens een keer lag en slechte connectie omdat ik word gedisconnect from game???

EDIT: Kan echt niemand me helpen?

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb voor je een beetje op Google rondgekeken (had je zelf ook kunnen doen, Google is je vriend) en ik vond een bericht iemand die hetzelfde probleem had als jij hebt.

Ergens in de Beveiligings-opties had hij de optie van "Text and Voice" op "Friends" staan. Hij heeft dit nu op "Everyone" gezet en toen was het probleem verholpen. Misschien werkt het bij jou ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Je moet ergens inloggen met XBox Live o.i.d. (ook als je het op de PC hebt). Daar moet je Text Chat op 'Everyone' zetten in plaats van op 'Friends Only'.

Eerst ga je naar http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

Nu moet je waarschijnlijk eerst inloggen met je Windows LIVE ID (e-mail). Daarna klik je op Family Settings. Als je een child account hebt zal een van je ouders hier moeten inloggen met de e-mail en het wachtwoord dat gebruikt werd bij het maken van het child account.

Vervolgens vink je 'Everyone' aan bij Voice and Text en klik je op Save onderaan de pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ergens inloggen met XBox Live o.i.d. (ook als je het op de PC hebt). Daar moet je Text Chat op 'Everyone' zetten in plaats van op 'Friends Only'.

Eerst ga je naar http://live.xbox.com/en-US/default.aspx

Nu moet je waarschijnlijk eerst inloggen met je Windows LIVE ID (e-mail). Daarna klik je op Family Settings. Als je een child account hebt zal een van je ouders hier moeten inloggen met de e-mail en het wachtwoord dat gebruikt werd bij het maken van het child account.

Vervolgens vink je 'Everyone' aan bij Voice and Text en klik je op Save onderaan de pagina.

k men vader heeft ook geregistreert en men instellingen veranderd nu kan ik chatten dank u wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...