Talietje Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 (bewerkt) Als ik een update doe van windows loopt alles goed tot er plots een venster opkomt dat installer niet meer werkt. En die update moet ik hebben want anders kan ik niet op andere softwares waarbij na een tijd er een venster op komt met ... werkt niet meer, het programma wordt nu gesloten.... Hoe kan ik updaten zonder dat er een vervelende venster op komt die zegt dat windows installer nioet meer werkt , (terwijl ie perfect werkt) en de boel afsluit. Ik hoop dat iemand me kan helpen . Bewerkt: 7 januari 2010 door Talietje Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Verplaatst naar Software. Klik eens op "Productondersteuning bij deze fout". Staat daar niets nuttigs? Reageren
Talietje Geplaatst: 7 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Verplaatst naar Software. Klik eens op "Productondersteuning bij deze fout". Staat daar niets nuttigs? Nee, mijn probleem staat daar niet tussen Reageren
PrioX Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Ik had dit laatst ook ik deed dit, Start > Windows Update(intypen bij ''zoeken'') > rechter muisknop > Als Administrator uitvoeren. Hopelijk werkt het bij mij wel in ieder geval Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.