Jump to content

Save games Thropie


Robando

Recommended Posts


Als ik een save game van gta IV op de ps3 download krijg ik de thropies dan ook er bij??

Nee, bij een gedownloade 'story line 100% completed ' savegame zal je zelf de trophys moeten halen met een eigen begonnen nieuwe game.

Bewerkt: door Playah
Link to comment
Delen op andere websites

Als je iemand kan vinden die dingen voor jou zover wil halen dat je nog maar 1 ding hoeft te doen kun je de trophies makkelijk halen.

Hij maakt de savegame zover dat je bijvoorbeeld nog maar 1 missie of zijmissie hoeft te doen om hem te halen en dan neem jij hem over en gaje weer verder.

Mischien een goede suggestie om iemand eens zogek te krijgen?

Maar geloof me zelf halen blijft het leukst. :tu:

Dan heb je het gevoel, ik heb deze trofee gehaald en er moeite voor gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Als je iemand kan vinden die dingen voor jou zover wil halen dat je nog maar 1 ding hoeft te doen kun je de trophies makkelijk halen.

Hij maakt de savegame zover dat je bijvoorbeeld nog maar 1 missie of zijmissie hoeft te doen om hem te halen en dan neem jij hem over en gaje weer verder.

Mischien een goede suggestie om iemand eens zogek te krijgen?

Maar geloof me zelf halen blijft het leukst. :tu:

Dan heb je het gevoel, ik heb deze trofee gehaald en er moeite voor gedaan

Volgens mij kan dat ook niet althans niet op de ps3, ik heb zelf ook een aantal keren een gta savegame van internet gehaald en die op de ps3 gezet, wanneer je dan de gta savegame opstart krijg je de melding 'Trophys are unavailable for old savegames'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...