thejens1993 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 ik heb gisteren een speedometer doorgestuurd gekregen van iemand die hem gebruikt (werkt), ik heb hem geïnstalleerd (alles uitgpeakt in de gta folder waar mijn trainer ook staat. Ik start het spel op en hij is er niet. Autostart= true en starttoets F12 lukt ook niet. Reageren
Dvt Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Heb je de nieuwste scripthook geïnstalleerd? » Download Ben je niet per ongeluk vergeten de asi in de GTA IV map te zetten? Heb je de Speedometer map ook in de GTA IV map gezet? Bewerkt: 8 januari 2010 door Dvt Reageren
thejens1993 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Asi loader is toch Filecheckfix.asi? en GTA IV map is toch de lijst van common, pc, trainer...? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Asi loader is toch Filecheckfix.asi? en GTA IV map is toch de lijst van common, pc, trainer...? De asi loader is een aangepaste dsound.dll, download hem voor de zekerheid anders nog eens (hier). En de map waarover jij het hebt is inderdaad de hoofd GTA IV map. Topic verplaatst naar Modding forum. Reageren
thejens1993 Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Weet echt niemand een oplossing? ik heb al die dingen al geporbeerd en terug bij iemand dat ik hem naar stuurde werkte hij weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.