Jump to content

roll move


lanico

Recommended Posts

Ik heb het forum afgeschuimd maar niets hierover gevonden.

In de missie no love lost staat er, op het moment dat je met je vuurgevecht in het park begint, dat je een minder makkelijk doelwit bent door te bewegen en koprollen te maken.

Je ziet politie agenten in het spel regelmatig zo'n koprol maken, wanneer ze dekking willen zoeken en Niko zelf als hij ergens afspringt.

Het is mijzelf dus niet gelukt om deze beweging gewoon al lopend uit te voeren en ik heb er al veel naar gezocht op het internet en in het spel zelf.

Dus vraag ik mij af of dit eigenlijk wel mogelijk is?

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij kun je een soort koprol maken als je aankomt rennen en je drukt die knop in om te schuilen achter iets. Doordat je rent maakt Niko dan soms een koprol of hij schuift door om sneller dekking te zoeken. Maar dan moet je wel naar iets toerennen waar je ook dekking kan zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij kun je een soort koprol maken als je aankomt rennen en je drukt die knop in om te schuilen achter iets. Doordat je rent maakt Niko dan soms een koprol of hij schuift door om sneller dekking te zoeken. Maar dan moet je wel naar iets toerennen waar je ook dekking kan zoeken

bedankt, ik zal het 1 van de dagen eens testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jarno91 beschrijft inderdaad een mogelijkheid om een koprol te maken, maar door te richten met een wapen, naar links of rechts te stappen en dan op de spring-knop te drukken (Spatiebalk PC, Square.gifPS3 of XXX.gifXbox 360) kan je ook een (zijwaartse) koprol maken, en ik denk dan ook dat ze dat bedoelen in de missie No Love Lost.

Link to comment
Delen op andere websites

het lopen en dan dekking zoeken, werkt :) als je naar een plaats sprint en dan dekking zoekt, kan het zijn dat hij er naartoe duikt en een koprol maakt

coole move, nog eens bedankt voor de tip :tu:

die zijwaartse koprol zal ik ook eens proberen want die heb ik in San Andreas massaal veel gebruikt, dus dat zou wel leuk zijn als je dat in GTA4 ook zou kunnen doen

Link to comment
Delen op andere websites

die zijwaartse koprol zal ik ook eens proberen want die heb ik in San Andreas massaal veel gebruikt, dus dat zou wel leuk zijn als je dat in GTA4 ook zou kunnen doen

Er is wel een verschil bij deze koprol tussen GTA: San Andreas en GTA IV. In San Andreas maak je volgens mij een zijwaartse koprol als je je bukt, mikt, en dan naar links of rechts gaat. In GTA IV kan je dit al bukkend, maar ook al rechtstaand doen (in beide gevallen moet je natuurlijk wel mikken met een wapen), en dan moet je niet gewoon naar links of rechts gaan, maar moet je de spring-toets indrukken. Correct me if I'm wrong.

Link to comment
Delen op andere websites

die zijwaartse koprol zal ik ook eens proberen want die heb ik in San Andreas massaal veel gebruikt, dus dat zou wel leuk zijn als je dat in GTA4 ook zou kunnen doen

Er is wel een verschil bij deze koprol tussen GTA: San Andreas en GTA IV. In San Andreas maak je volgens mij een zijwaartse koprol als je je bukt, mikt, en dan naar links of rechts gaat. In GTA IV kan je dit al bukkend, maar ook al rechtstaand doen (in beide gevallen moet je natuurlijk wel mikken met een wapen), en dan moet je niet gewoon naar links of rechts gaan, maar moet je de spring-toets indrukken. Correct me if I'm wrong.

I don't have to correct you cause you're right :)

bedankt voor de tips, ik gebruik deze moves nu heel de tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...