gamingonderzoek Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Beste Gamer. Mijn naam is Olli en in samenwerking met de Radboud Universiteit Nijmegen ben ik op het moment bezig met een online onderzoek naar de belevingswereld van online gamers. Ben jij iemand die door de week vaak online games speelt of heb jij het gevoel dat het misschien soms zelf een beetje te veel tijd is die je aan het gamen besteedt dan ben jij juist iemand voor ons onderzoek. Voor diegenen die interesse hebben: Deelname zou betekenen dat wij van je vragen om drie keer een online-vragenlijst in te vullen. De tijd tussen het invullen van de vragenlijsten is altijd drie maanden. Dat betekent dat je de laatste vragenlijsten zes maanden na het begin van je deelname in zult vullen. Het invullen van de vragenlijsten duurt maximaal vijftien minuten. Als kleine beloning krijgen alle deelnemers de kans een I-Pod shuffle ter waarde van 55 euro te winnen. Als je zin hebt en voor meer informatie stuur een mail naar: >>> Door .Levi.: Het posten van e-mailaddressen op het forum is verboden. Je kunt je e-mailadres kwijt in contact informatie of bij overige informatie wat je in je profiel kunt vinden. Verwijs de leden dus naar je profiel voor je e-mail.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Zolang je van mijn persoonlijke gegevens afblijft, en mij er niet om vraagt, doe ik wel mee aan het onderzoek. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Zolang je van mijn persoonlijke gegevens afblijft, en mij er niet om vraagt, doe ik wel mee aan het onderzoek. Me too Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Voor zakelijke doeleinde gelieve met mij contact opnemen. Het is niet toegestaan het forum zonder toestemming voor zakelijke doeleinden te gebruiken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts