mike-rugby Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 heuj ik heb gta IV nou 99.00 % uitgespeeld! maar waar haal ik die laaste procent vandaaan?? volgnes mij heb ik alles gedaan met mn vrienden Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Kijk anders in de >deze lijst < En ga kijken wat je nog niet hebt gedaan Reageren
mike-rugby Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Kijk anders in de >deze lijst < En ga kijken wat je nog niet hebt gedaan die heb ik gebruikt en ik ga ervan uit dat ik alles dus gedaan heb... misschien nogeen keer alle activeiten met vrienden proberen Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Doe anders dit : Je gaat naar pause > start > score (hier zie je wat je hebt gedaan aan activiteiten. Dus je haalt de checklist er bij En je gaat kijken wat je niet hebt gedaan. Succes Reageren
mike-rugby Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 tnx daar heb ik wat aan! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Reageren
mike-rugby Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. ja, ik heb een motor, auto en een boot gecheat?? ik dacht dat het dan nog wel zou kunnen, maarn iet dus?? Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Als je in IV cheats gebruikt blokkeert hij toch alleen Achievements ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Als je in IV cheats gebruikt blokkeert hij toch alleen Achievements ? Dat is inderdaad zo, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken. Reageren
mike-rugby Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Als je in IV cheats gebruikt blokkeert hij toch alleen Achievements ? Dat is inderdaad zo, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken. maar dan blok toch ook die key to liberty city trophie?? en die wil ik nou juist! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 maar dan blok toch ook die key to liberty city trophie?? en die wil ik nou juist! Neen, deze blokkeer je niet. Een compleet overzicht van alle achievements/trophies die geblokkeerd worden door cheats vind je op WikiGTA. Reageren
Ghosty Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Dan had je niet moeten cheaten dunkt me. Reageren
mike-rugby Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Dan had je niet moeten cheaten dunkt me. k maarh et ligt dus niet aan de cheats toch??? wat kan ik vergeten zijn!? ja ik heb de checklist gebruikt dus alleen die link geven helpt me niet echt.... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Elke Random Character geeft 0.5% bij, dus waarschijnlijk moet je nog een eerste-, tweede- of derde ontmoeting doen van twee Random Characters. Door alle activiteiten met een vriend te doen krijg je, of een speciale vaardigheid vrij te spelen krijg je 1.67% erbij, dus daar kan het niet aan liggen. Reageren
needhack Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 misschien heb je geen girlfriend? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.