Jump to content

99.00% :@


mike-rugby

Recommended Posts

Dan had je niet moeten cheaten dunkt me.

Hier krijg ik dus een min voor (zou offtopic zijn of iets in die sfeer). Ik geef enkel een reactie op een eerdere reactie van hijzelf. Trophies kun je niet meer halen na te cheaten, dus niks offtopic. -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Hier krijg ik dus een min voor (zou offtopic zijn of iets in die sfeer). Ik geef enkel een reactie op een eerdere reactie van hijzelf. Trophies kun je niet meer halen na te cheaten, dus niks offtopic. -.-

Dat is ten eerste niet volledig... er zijn maar 5 Trophies/Achievements die je kan blokken door te cheaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft slechts 10 Random Characters hun missies voltooien (Jeff, Clarence, Cherise en Ivan niet). Maar in je stats krijg je het aantal Random Characters te zien die je ontmoet hebt, maar bij diegene waarbij je meerdere ontmoetingen hebt krijg je pas de halve percent als je alle ontmoetingen voltooid hebt. Dus zoek deze eens op. ;)

Over dat minnetje: je had het topic niet volledig doorgelezen, want als je dat had gedaan dan wist je dat die cheats niets verkeerds hebben gedaan. En dus was je post helemaal nutteloos. Maar dit hier bespreken is volledig offtopic, en als je dus hierover wilt verder praten doe je dat maar via PB, niet hier.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt mensen!

heb net nog een 2e meeting gedaan met een van de random chars dus 99.5% :D almost there

alleen nu nog de laatse vinden.. ik heb geen idee welke ik nog moet

dus word veel rondejs rijden ben ik bang

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...