Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik gebruikt Google Sketchup Pro 7.1

Waar kan ik een voorbeeld player model downloaden van bijvoorbeeld CJ? zodat ik bijv. huizen op zijn grote kan baseren.

>>> Door Beagle: Titel van onderwerp verduidelijkt.<<<

Geplaatst:

Om heel CJ in te voegen is wat ingewikkeld, hij bestaat namelijk uit verschillende delen. Je kan beter een pedestrian model gebruiken: Download Gmax (of gebruik 3DS Max als je dat hebt), installeer Kam's Scripts, ga naar "DFF IO" -> Import DFF -> "lapd.dff", "bfyst.dff" of iets dergelijks. Nu exporteer je dat model (alleen de "skin_mesh") naar .obj of .3ds, ik weet niet precies wat SketchUp kan importeren. Ik geloof wel dat je de gekochte versie van SketchUp nodig hebt om .obj/.3ds te importeren.

Geplaatst:

Om heel CJ in te voegen is wat ingewikkeld, hij bestaat namelijk uit verschillende delen. Je kan beter een pedestrian model gebruiken: Download Gmax (of gebruik 3DS Max als je dat hebt), installeer Kam's Scripts, ga naar "DFF IO" -> Import DFF -> "lapd.dff", "bfyst.dff" of iets dergelijks. Nu exporteer je dat model (alleen de "skin_mesh") naar .obj of .3ds, ik weet niet precies wat SketchUp kan importeren. Ik geloof wel dat je de gekochte versie van SketchUp nodig hebt om .obj/.3ds te importeren.

Ja die hebt ik, maar ongeveer een jaar geleden heb ik ook gemod en in een topic ergens het player model van CJ gevonden, zonder texures maar dat maakte niet uit.

Ik hoefde het bestandje alleen maar te downloaden en te importen in Sketchup.

Geplaatst:

Misschien dat je 't nog terug kan vinden met de zoekfunctie rechts bovenaan.

Ja, dat heb ik eerste instantie ook gedaan, alleen kan ik niks terug vinden :(

Geplaatst:

Dan is dit je oplossing als je het niet terug kan vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...