.:TOM:. Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Het is me gelukt om ze te verwijderen dankzij MSN Virus Remover maar toch wil ik nog even zeggen dat het me ongelooflijk irriteerd dat mensen wel weken met dat virus op hun computer kunnen zitten.. Tom PS: Als je niet weet hoe het te verwijderen hier is de link, heb het effe geupload. >>> Door Thundercover: Link en bijlagen verwijderd.<<<
Sprunk Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Niet alleen jij kunt op het wereld wijde web hoor, TOM. Dat kunnen wij allemaal. Het uploaden van andermans software is, zonder toestemming van de maker, verboden en tevens erg onnodig. Via Google krijg je namelijk zat links naar die tool. En als je een beetje goede virusscanner hebt krijg je niet eens een virus, ook niet via MSN. Bewerkt: 8 januari 2010 door Sprunk
Thundercover Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Mooi dat je er vanaf bent, Tom, maar dit topic heeft weinig zin. Als iemand deze tool nodig heeft, vindt hij hem bij het eerste resultaat in Google. Bovendien was je bijlage erg onnuttig, want enkel de map van je pc kopiëren heeft weinig zin. Als je het programma installeert, krijg je die zelf namelijk ook inclusief de uninstaller die erbij zat. Topic locked.
Recommended Posts