Scarface92 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Hé hallo Ik heb een simpele vraag voor jullie. Hoe verander je je Xbox Live Gamertag. Ik weet wel hoe ik hem kan wijzigen enzo maar hoe moet je hem opslaan? Er staat dat je Microsoft Points moet dokken maar dat ga ik vast niet doen. Iemand verstand? Laat het me weten. Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Zonder die Microsoft Points kan je je Gamertag niet wijzigen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Maar ik heb momenteel Gold en hoe werkt dat met die MS points??? Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Die punten kan je kopen via een credit card of een site : deze: klik De site is het makkelijkste want de credit card is nog een heel gedoe. 800 punten is het laagste en kost € 11,99 Druk op bestel nu en je zal je E-mail moeten geven, naar een paar minuten zal er een E-mail komen met een code, deze code moet je invoeren op je Xbox360 en je zal 800 punten hebben. Je moet 800 punten hebben voor je gamertag te veranderen Bewerkt: 8 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Oké, bedankt voor de info. Vind het alleen een beetje zonde om daarvoor helemaal te betalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.