Jump to content

Niemand ziet mijn mods

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb aan iemand gevraagt of hij mijn winkelwagentje zag

maar die ziet hij helemaal niet. hij zie alleen een scooter.

en ik zie wel het winkelwagentje

met andere auto mods heb ik dat ook

dus heb je niet z'n programmaatje daarvoor dat ze mijn mods zien?

>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Modding forum.<<<

Geplaatst:

Nope, hij zou dan jou mods moeten gebruiken.

Anders kan het niet.

WTF ik zag ook is iemand met een tafeltennistafel rijen:P

Geplaatst:

Kan 't misschien iets duidelijker? "Niemand ziet mijn mods", ja, waar heb je het over? Multi Theft Auto of SA-MP? Wees eens wat duidelijker. Als je het hebt over MTA/SA-MP: Dat klopt, niemand ziet dan jouw mods want ze moeten 'm zelf hebben zoals Kryziek zei. Alleen als hoster van de server op MTA kan je instellen of mensen een modificatie moeten downloaden.

Geplaatst:

Kan 't misschien iets duidelijker? "Niemand ziet mijn mods", ja, waar heb je het over? Multi Theft Auto of SA-MP? Wees eens wat duidelijker. Als je het hebt over MTA/SA-MP: Dat klopt, niemand ziet dan jouw mods want ze moeten 'm zelf hebben zoals Kryziek zei. Alleen als hoster van de server op MTA kan je instellen of mensen een modificatie moeten downloaden.

ik weet niet hoor maar het staat bij GTA IV

maar dat boeit niet

het gaat dus om Gta IV

Geplaatst:

Je weet inderdaad niet, want het staat niet bij GTA IV maar bij de Modding fora. Hoe dan ook, men ziet alleen de modellen die ze in hun eigen spel hebben zitten.

Geplaatst:

Je weet inderdaad niet, want het staat niet bij GTA IV maar bij de Modding fora. Hoe dan ook, men ziet alleen de modellen die ze in hun eigen spel hebben zitten.

dan heb ik hem verkeerd geplaatst

dus ik het niet.

Topic gesloten :slotje:

>>> Door DaBeast: We bieden trouwens geen ondersteuning aan mensen die IV-MP modden.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...