Jump to content

[SA] Photo Contest VII - vragen & reacties

Recommended Posts

Geplaatst:
Nog ff een vraagje: Hoeveel mensen gaan er door naar de volgende ronde?
In principe valt er niemand af, maar deelnemers die niets hebben ingezonden in een bepaalde ronde kunnen in die ronde sowieso geen punten halen. Uiteraard kan iemand het een keer vergeten zijn, dan is het zaak om bij de andere rondes extra hun best te doen. Iedereen doet dus mee tot het einde van de contest.
22 januari voor de volgende ronde is wel héél erg kort tijd. Doordeweeks heb ik nauwelijks tijd voor GTA, want school gaat (helaas) voor. Kan de deadline verschoven worden naar het einde van het weekend? :(
Elke ronde en stemronde duurt 4 dagen, dat was al van te voren gemeld. 1568038[/snapback] Ik ben ervan overtuigd dat jij best wat tijd kan vrijmaken om een uurtje door San Andreas te struinen voor een mooi plaatje. :D
Ik vind het wel makkelijk zo. Nu loopt het een beetje vlot door.
Precies en dat is ook exact de reden, vaak haken deelnemers af bij een contest omdat ze van te voren niet hadden bedacht dat het zo lang zou duren. Deze contest duurt 5 rondes van 4 dagen elk, met nog 4 extra dagen voor de stemming van de laatste ronde duurt alles bij elkaar 24 dagen.
Geplaatst:

Mijn foto van ronde 3 is niet helemaal goed geladen in imageshack geloof ik. :puh:

Als dit jouw foto is, is er volgens mij geen probleem. Probeer de post / het topic nogmaals te laden en doe een refresh met Ctrl-F5 i.p.v. de gebruikelijke F5.

sapc7r3bierbuikje.jpg

Geplaatst:

Neem Photobucket of Tinypic, schijt aan Imageshack. Ik kreeg net in dit topic 'Geplaatste Afbeelding' bij BB's foto. :(

Geplaatst:
Ik kreeg net in dit topic 'Geplaatste Afbeelding' bij BB's foto. :(

Bij mij staat alles gewoon normaal en als er staat 'Geplaatste Afbeelding', dan kan je daar ook gewoon op klikken om het origineel te zien.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vragen en reacties zijn i.m.o. niet meer nodig. In de loop van maandag 8 februari zullen de prijzen gereed zijn en worden toegevoegd aan de einduitslag, dan zal het (hoofd)topic worden geopend en is daar ruimte voor felicitaties en reacties.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...