newbie Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Ik ben bezig met 'n paar pickups van wapens, maar ik weet niet hoe ik moet doen dat ik wapens en drugs oppak, dat ik dan die krijg. Met de simpele AddStaticPickup weet ik het, das heel simpel, maar ik wil graag in kunnen stellen hoeveel kogels ik krijg bij het oppakken. Bij health en armor is het simpel, maar hoe met wapens? Met health heb ik: if(pickupid == health) { SetPlayerHealth(playerid,100); } Maar hoe doe ik dat met de volgende wapens: * chainsaw * grenades * ontplof cocktail * RPG * heat seeking rocket * flame tower * satchel charges * spray can * Jet Pack Edit: cash is gelukt Bewerkt: 8 januari 2010 door newbie Reageren
newbie Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Hmm... giveplayerweapen lijkt te werken.. straks test ik het. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 klik > Tutorial pickups < klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.