hoidatwastimmi Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Hoi ik snap van die water editor van edison carter niks ik kies wat ik wil dan ga ik ingame kijken en dan werkt het niet ?? Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Hoi ik snap van die water editor van edison carter niks ik kies wat ik wil dan ga ik ingame kijken en dan werkt het niet ?? Die watereditor die detecteert automatisch waar je gta geinstalleerd heb. waarschijnlijk kan ie het niet vinden.Ik heb er ook een gemaakt, probeer die eens: Klik Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hoi ik snap van die water editor van edison carter niks ik kies wat ik wil dan ga ik ingame kijken en dan werkt het niet ?? Die watereditor die detecteert automatisch waar je gta geinstalleerd heb. waarschijnlijk kan ie het niet vinden.Ik heb er ook een gemaakt, probeer die eens: Klik dank je hij werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.