nintendo5998 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 welke site was dat ook weer om te zien of gta4 op u pc kan. zo'n site da nacheckte welke processor enz je hebt en dan zegt of het mogelijk is of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 welke site was dat ook weer om te zien of gta4 op u pc kan. zo'n site da nacheckte welke processor enz je hebt en dan zegt of het mogelijk is of niet. Dat soort sites zijn niet betrouwbaar. Beter post je je computerspecificaties hier en kunnen wij zeggen of hij goed of slecht is. Je kan je specificaties opzoeken met de FlitsKikker InfoTool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Je kan met de Flitskikker Infotool ook meteen kijken of je GTA IV aan kan, toevallig. Er zit namelijk een PC Adviseur bij, die jouw PC specs vergelijkt met de minimum en aanbevolen eisen van het spel. De Flitskikker Tool is in ieder geval veel betrouwbaarder dan die site die je wilt hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 De site die je bedoeld is; http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
needhack Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Je kan met de Flitskikker Infotool ook meteen kijken of je GTA IV aan kan, toevallig. Er zit namelijk een PC Adviseur bij, die jouw PC specs vergelijkt met de minimum en aanbevolen eisen van het spel. De Flitskikker Tool is in ieder geval veel betrouwbaarder dan die site die je wilt hebben. ik heb de nieuwste flitskikker. waar kan ik zien of ik een game kan spelen? PS: www.systemrequirementslab.com is erg handig, snel, en betrouwbaar, ik gebruik het ruim een jaar. hij laat jouw systeem zien. en benodigdheden. voorbeeld: --------------------------------------------------------------------- FAIL | NORMAL | RECOMMENDEN --------------------------------------------------------------------- jouw systeem en systeem eisen. -Stefan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Je kan met de Flitskikker Infotool ook meteen kijken of je GTA IV aan kan, toevallig. Er zit namelijk een PC Adviseur bij, die jouw PC specs vergelijkt met de minimum en aanbevolen eisen van het spel. De Flitskikker Tool is in ieder geval veel betrouwbaarder dan die site die je wilt hebben. ik heb de nieuwste flitskikker. waar kan ik zien of ik een game kan spelen? PS: www.systemrequirementslab.com is erg handig, snel, en betrouwbaar, ik gebruik het ruim een jaar. hij laat jouw systeem zien. en benodigdheden. voorbeeld: --------------------------------------------------------------------- FAIL | NORMAL | RECOMMENDEN --------------------------------------------------------------------- jouw systeem en systeem eisen. -Stefan please, heb jij uberhaupt wel iets gelezen of enige kennis? dan zul je zien dat een 8100 de eisen haalt omdat het getal hoger is dan 7900, maar is hij beter? nee. die tests zijn verre van betrouwbaar. @Nintendo; post hier de specificaties die je met fk's infotool hebt gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
needhack Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Je kan met de Flitskikker Infotool ook meteen kijken of je GTA IV aan kan, toevallig. Er zit namelijk een PC Adviseur bij, die jouw PC specs vergelijkt met de minimum en aanbevolen eisen van het spel. De Flitskikker Tool is in ieder geval veel betrouwbaarder dan die site die je wilt hebben. ik heb de nieuwste flitskikker. waar kan ik zien of ik een game kan spelen? PS: www.systemrequirementslab.com is erg handig, snel, en betrouwbaar, ik gebruik het ruim een jaar. hij laat jouw systeem zien. en benodigdheden. voorbeeld: --------------------------------------------------------------------- FAIL | NORMAL | RECOMMENDEN --------------------------------------------------------------------- jouw systeem en systeem eisen. -Stefan please, heb jij uberhaupt wel iets gelezen of enige kennis? dan zul je zien dat een 8100 de eisen haalt omdat het getal hoger is dan 7900, maar is hij beter? nee. die tests zijn verre van betrouwbaar. @Nintendo; post hier de specificaties die je met fk's infotool hebt gevonden verre van vertrouwbaar? kerel ik gebruik 'm een jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Je kan met de Flitskikker Infotool ook meteen kijken of je GTA IV aan kan, toevallig. Er zit namelijk een PC Adviseur bij, die jouw PC specs vergelijkt met de minimum en aanbevolen eisen van het spel. De Flitskikker Tool is in ieder geval veel betrouwbaarder dan die site die je wilt hebben. ik heb de nieuwste flitskikker. waar kan ik zien of ik een game kan spelen? PS: www.systemrequirementslab.com is erg handig, snel, en betrouwbaar, ik gebruik het ruim een jaar. hij laat jouw systeem zien. en benodigdheden. voorbeeld: --------------------------------------------------------------------- FAIL | NORMAL | RECOMMENDEN --------------------------------------------------------------------- jouw systeem en systeem eisen. -Stefan please, heb jij uberhaupt wel iets gelezen of enige kennis? dan zul je zien dat een 8100 de eisen haalt omdat het getal hoger is dan 7900, maar is hij beter? nee. die tests zijn verre van betrouwbaar. @Nintendo; post hier de specificaties die je met fk's infotool hebt gevonden verre van vertrouwbaar? kerel ik gebruik 'm een jaar. ow, dus als iemand hem lang gebruikt is iets betrouwbaar? dat jij hem een jaar gebruikt zegt eerder iets over jou gebrek aan kennis dan aan de betrouwbaarheid van dat programma. Geef eens goede argumenten waarom het wel betrouwbaar zou zijn, er is een heel topic vol argumenten waarom die tool zuigt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.