Reinier93 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Hoi iedereen! Mijn videokaart is kapot gegaan (vage strepen over beeld) en nu kan ik voor 30 euro een Nvidia 6200 kopen. Wat is het verschil tussen deze twee? Hoeveel verschil zit er grafisch tussen deze twee? Ik gebruik deze pc niet om zware games te draaien maar wel GTA San Andreas en Morrowind die ik met een 5200 niet op 1280x1024 kan laten draaien. Ik hoop dat dat met een 6200 wel lukt mvg, Reinier Bewerkt: 8 januari 2010 door Reinier93 Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 het verschil is dat de 6200 net iets heel minder poep is, maar gaatnet zoals de 5200 gta san andreas nowehre richting high draaien. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 8 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 het verschil is dat de 6200 net iets heel minder poep is, maar gaatnet zoals de 5200 gta san andreas nowehre richting high draaien. Dan doe ik het alleen voor het beeld, ik heb niet zoveel zin om veel geld uit te geven aan een dure videokaart. Bedankt voor de info Reageren
QinX Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 het verschil is dat de 6200 net iets heel minder poep is, maar gaatnet zoals de 5200 gta san andreas nowehre richting high draaien. Dan doe ik het alleen voor het beeld, ik heb niet zoveel zin om veel geld uit te geven aan een dure videokaart. Bedankt voor de info voor 25 euro heb je volgens mij al een videokaart van de huidige generatie, tenzij die 6200 gratis is is het al teveel geld. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 HD4650 voor 35 euro Een koopje denk ik, daarmee kan je verscheidene games nog erg goed spelen. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Bedankt voor de reqcties, maar hier past alleen een AGP kaart in... Reageren
QinX Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Bedankt voor de reqcties, maar hier past alleen een AGP kaart in... oei, dat is spijtig, ik denk dat dat je beter wat door kunt sparen een dan een nieuwe moederbord halen met IGP, deze presteert nog altijd beter als een 6200 maar zou heb je later nog wat upgrade ruimte voor een PCIe kaart. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Bedankt voor de reqcties, maar hier past alleen een AGP kaart in... oei, dat is spijtig, ik denk dat dat je beter wat door kunt sparen een dan een nieuwe moederbord halen met IGP, deze presteert nog altijd beter als een 6200 maar zou heb je later nog wat upgrade ruimte voor een PCIe kaart. Ik wacht wel tot volgend jaar, dan krijg ik een laptop Maar ik heb ondertussen deze videokaart gezien en ik ga daarvoor denk ik. Reageren
QinX Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Bedankt voor de reqcties, maar hier past alleen een AGP kaart in... oei, dat is spijtig, ik denk dat dat je beter wat door kunt sparen een dan een nieuwe moederbord halen met IGP, deze presteert nog altijd beter als een 6200 maar zou heb je later nog wat upgrade ruimte voor een PCIe kaart. Ik wacht wel tot volgend jaar, dan krijg ik een laptop Maar ik heb ondertussen deze videokaart gezien en ik ga daarvoor denk ik. Die is veeeel te duur voor de prijs. Neem dan de volgende, veeel beter. XFX Radeon HD 4650 Reageren
Hayte Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Bedankt voor de reqcties, maar hier past alleen een AGP kaart in... oei, dat is spijtig, ik denk dat dat je beter wat door kunt sparen een dan een nieuwe moederbord halen met IGP, deze presteert nog altijd beter als een 6200 maar zou heb je later nog wat upgrade ruimte voor een PCIe kaart. Ik wacht wel tot volgend jaar, dan krijg ik een laptop Maar ik heb ondertussen deze videokaart gezien en ik ga daarvoor denk ik. Die is veeeel te duur voor de prijs. Neem dan de volgende, veeel beter. XFX Radeon HD 4650 Senne postte precies dezelfde... Maar Reinier, de grafische kaart die jij hebt gevonden heb je gevonden op een Engelse site. Weet je wel zeker dat ze naar Nederland kunnen sturen? Reageren
Casss Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Ik heb eeen Nvide Geforce 6200 SE, deze draait goed als je wil internetten etc. Gta Sa is er ook mee te spelen, maar meer kan die echt niet Reageren
Reinier93 Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) Die van Senne was PCI, ik wist niet dat er een AGP was maar dat weet ik nu door QinX wel. En de engelse site stuurt naar Nederland want ik heb er wel eens vaker dingen besteld. Bewerkt: 10 januari 2010 door Reinier93 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.