Zombiespeed Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ik heb 27 mods ofzo, ik wil ze weer weg zonder GTA SA opnieuw instaleren maar hoe?? Ik heb steeds van die grijze vlaktes enzo in me beeld als er bijv een auto komt langsrijden ook bij autos dieniet zijn gemod maar als ik SAMP speel heb ik dat gezijk niet Maar wel dat hij om het kwartier crasht omdat ik te hoge ping heb En het ligt niet aan me pc want toen ik nog helemaal geen mods had deed hijhet perfect en kon ik ook op hoogste spele
Basssss Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Je kunt gewoon de backups terug plaatsen, maar ik denk dat het véél sneller gaat om opnieuw te installeren, met 27 mods. Trouwens, de meeste voertuigmods zijn van veel hogere kwaliteit dan de ongemodde auto's. Dus hoemeer mods je erin zet, hoe trager je spel ook word. Want je computer moet die hoge kwaliteit wel aankunnen.
Zombiespeed Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Je kunt gewoon de backups terug plaatsen, maar ik denk dat het véél sneller gaat om opnieuw te installeren, met 27 mods. Trouwens, de meeste voertuigmods zijn van veel hogere kwaliteit dan de ongemodde auto's. Dus hoemeer mods je erin zet, hoe trager je spel ook word. Want je computer moet die hoge kwaliteit wel aankunnen. Owh oke thans ik heb aleen geen Backups gemaakt met IMGtool dus en heb zelf niet de cd, ik heb van vriend geleend en dan no cd crack gedownload maar ik vraag wel een keer als ie voor me broer ook gaat instaleren of hij nog ff bij mij doet en dan ga ik zonder mods spelen xD Ofeh iemand die geen mods heeft en mischien die map gta3.img ofzo kan uploaden voor mij? ^^ of is dat onmogelijk? ik heb v1.0 dus... Bewerkt: 9 januari 2010 door VWO-er Dubbelposts samengevoegd, gebruik de bewerk-knop onder je bericht om iets aan een ouder bericht samen te voegen
.Timothy Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 gta3.img uploaden heeft geen zin, dat is veels te groot. Topic verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar de Modding Fora, aangezien het over modificaties gaat
Zombiespeed Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ok hoeft ook nie meer heb al weer goed Ik heb gwn van internet gedownload
Beagle Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 En verder mogen we je ook niet helpen aangezien je het nu gedownload hebt.
Recommended Posts