Jump to content

PenLS


newbie

Recommended Posts

Thnks. :klap:

Ik wist niet dat er nog meerdere namen waren voor Penls, ik had alleen maar gezocht op Penls, dus dan vind ik die topic niet.

Penls is een afkorting voor Public Enemy Los Santos, maar iedereen noemt het gewoon Penls. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een gamemode gebruikt, moet je wel weten hoe de gamemode in elkaar zit. Bij PEN:LS kun je niet in een voertuig stappen zonder rijbewijs.

Owjaa daar had ik ooit van gehoord.

Ik speel zelf een GTA server die die plugin gebruikt en daar kon het wel dus daarom vond ik het vreemd dat het niet meer kan, maar das natuurlijk eigen edit.

Edit: In dit versie zaten geen licenses! Was gewoon een bug zag ik staan in die topic, maar er stond ergens anders in die topic een betere link :puh:

Bewerkt: door newbie
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik een huis toevoegen aan Penls?

>>> Door Sandra: Vraag samengevoegd met dit topic. Voortaan graag je vragen m.b.t. zelfde onderwerp in 1 topic stellen<<<

Lol ik wist niet dat mods zelfst berichten onder andermands namen konden posten xD

Bewerkt: door newbie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...