newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hey, Ik ben de hele tijd aan het zoeken enzo waar ik penls kan downloaden, maar ik vind het niet. De hele tijd vind ik maar één download link die niet meer werkt Weet iemand waar ik Penls kan downloaden? Reageren
Wanted Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) In dit topic op het SA:MP forum staan toch wel 2 download links in de hoofdpost die nog werken. EDIT: Hier kan je hem downloaden. En hier kan je hem ook downloaden. Bewerkt: 9 januari 2010 door Wanted Reageren
newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Thnks. Ik wist niet dat er nog meerdere namen waren voor Penls, ik had alleen maar gezocht op Penls, dus dan vind ik die topic niet. Reageren
Wanted Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Thnks. Ik wist niet dat er nog meerdere namen waren voor Penls, ik had alleen maar gezocht op Penls, dus dan vind ik die topic niet. Penls is een afkorting voor Public Enemy Los Santos, maar iedereen noemt het gewoon Penls. Reageren
newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Nu heb ik Penls erin staan als filterscript en nu kan ik niet meer in een auto stappen. Als ik een auto in stap ga ik er meteen weer uit :O Reageren
Wanted Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Nu heb ik Penls erin staan als filterscript en nu kan ik niet meer in een auto stappen. Als ik een auto in stap ga ik er meteen weer uit :O Penls is een gamemode, dus je moet die laden als een gamemode. Reageren
newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Penls is een gamemode, dus je moet die laden als een gamemode. Thnks Bewerkt: 9 januari 2010 door newbie Reageren
newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Alsnog kan ik niet in een auto stappen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Als je een gamemode gebruikt, moet je wel weten hoe de gamemode in elkaar zit. Bij PEN:LS kun je niet in een voertuig stappen zonder rijbewijs. Reageren
newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Als je een gamemode gebruikt, moet je wel weten hoe de gamemode in elkaar zit. Bij PEN:LS kun je niet in een voertuig stappen zonder rijbewijs. Owjaa daar had ik ooit van gehoord. Ik speel zelf een GTA server die die plugin gebruikt en daar kon het wel dus daarom vond ik het vreemd dat het niet meer kan, maar das natuurlijk eigen edit. Edit: In dit versie zaten geen licenses! Was gewoon een bug zag ik staan in die topic, maar er stond ergens anders in die topic een betere link Bewerkt: 9 januari 2010 door newbie Reageren
newbie Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Hoe moet ik een huis toevoegen aan Penls? >>> Door Sandra: Vraag samengevoegd met dit topic. Voortaan graag je vragen m.b.t. zelfde onderwerp in 1 topic stellen<<< Lol ik wist niet dat mods zelfst berichten onder andermands namen konden posten xD Bewerkt: 9 januari 2010 door newbie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.