qbdown Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ik ga proberen de achievement 'Liberty City Minute' te halen (story line onder 30 uur uitspelen) maar nou staat er dat je deze 'zijmissies' niet hoeft te doen: ...Out of the Closet (2de deel van de missie Out of the Closet) en dus ook de daaropvolgende missie No. 1 niet. Beide missies van Dwayne Forge (Ruff Rider en Undress to Kill). The Holland Play van Playboy X. En de laatste missie van Bernie Crane: Bryce's Infernus. Kun je deze nadat je de story line hebt uitgespeeld nog spelen? Bedankt Reageren
PrioX Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Ik denk het niet, Al de missies van hier boven moet je voltooien om verder te kunnnen met de Story. EDIT: ik probeerde alleen te helpen sorry dat het verkeerd was Bewerkt: 9 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
qbdown Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ik denk het niet, Al de missies van hier boven moet je voltooien om verder te kunnnen met de Story. Beetje raar dat ze dat op wikigta zetten dan? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Die missies zijn slechts zijmissies en niet nodig om de storyline te voltooien. Je hoeft deze dus niet te doen, waardoor je tijd kan winnen om de achievement/trophy "Liberty City Minute" te halen. Deze missies zijn na de storyline nog beschikbaar, en dus kan je ze achteraf spelen, het zijn dan ook zijmissies. Wat PrioXCoMBo zegt klopt dus niet. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Klein bumpje, de missie Bryce's Infernus is wel degelijk verreist om That Special Someone te spelen, maar de missie zelf geeft geen enkele percentagepunten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 de missie Bryce's Infernus is wel degelijk verreist om That Special Someone te spelen Onzin. Hoe kan het dan dat Bryce's Infernus nog steeds beschikbaar is na de storyline:klik. Overduidelijk een onzin-bump. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik wordt altijd pas door Pegorino gebeldt nadat ik Bryce's Infernus voltooid heb hoor . En nee, tijd heeft er niks mee te doen, want ik heb laatst maar liefst 5 ingame dagen gewacht. Reageren
Vice-King Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Het kan wel met TBOGT, dan moet je naar mobie gaan en dan bij missions Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Dan zou het op de Xbox 360 misschien anders moeten zijn, maar op de PC hebben _KoE_Mzungu en ik Bryce's Infernus niet gedaan, en we hebben gewoon de storyline uitgespeeld. Kijk hier maar (je kan het natuurlijk niet checken, aangezien je geen PC-versie hebt, maar vertrouw me maar). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.