Shotyoudie Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 hallo allemaal mischien beetje een noob vraag maarja welke respawn_delay zit er eigelijk op AddStaticVehicle?? en respawnd die wel ? (ik heb altijd veh streamer gebruikt vandaar dat ik dat niet weet :S) Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) hallo allemaal mischien beetje een noob vraag maarja welke respawn_delay zit er eigelijk op AddStaticVehicle?? en respawnd die wel ? (ik heb altijd veh streamer gebruikt vandaar dat ik dat niet weet :S) uh,, ja moeilijke vraag volgens mij is het iets van 10min na dat een speler er uit is gegaan ik bedoel" Ik ga in een auto.ik stap uit de auto de auto respawnd na 10min. je kan het ook zo doen met ene stukje code forward RespawnVehicleEx(vehicleid); new timer[MAX_VEHICLES]; public OnPlayerExitVehicle(playerid,vehicleid) { timer[vehicleid] = SetTimerEx("RespawnVehicleEx",600000,false,"i",vehicleid); return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid,vehicleid) { KillTimer(timer[vehicleid]); return 1; } public RespawnVehicleEx(vehicleid) { SetVehicleHealth(vehicleid,100); // ik weet niet zeker of je de auto eerst moet slopen SetVehicleToRespawn(vehicleid); return 1; } Bewerkt: 11 januari 2010 door Crusher!! Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Waarom in hemelsnaam zo moeilijk doen als er ook AddStaticVehicleEx bestaat? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Waarom in hemelsnaam zo moeilijk doen als er ook AddStaticVehicleEx bestaat? krijg nou de **************** das waar ook Bewerkt: 11 januari 2010 door Crusher!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.