Jump to content

Wat vindt jij onrealistisch in GTA IV ?


PrioX

Recommended Posts

Ik zag hier een topic over in SA-General maar niet hier.

Dus bij deze post hier alles wat jij onrealistisch vindt in IV. ook al is het spel erg realistische er moet toch iets onrealistische inzitten.

(als hier een topic over is >> :slotje: )

>>> Door Jacky-2007: Was er nog niet, althans niet zo breed getrokken. Wél in een andere vorm, bijvoorbeeld over het onderwerp "Politie in IV". Zodoende, hij mag blijven staan. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    11

  • Nissan

    7

  • Faex

    6

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Rockstar heeft het spel zo realistisch mogelijk gemaakt, en GELUKKIG zitten er nog onrealistische dingen in, anders zou ik er geen drol aan vinden (en ik ben vast niet de enige).

Mijn lijstje:

- De veel te lage prijzen in Taxi's.

- Sommige gebouwen hebben wel degelijk een interior dat je kan zien, maar je kan er niet in :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: vind ik ook! Want ik hou van drollen :7

Maar ik vind het onrealistisch dat als je crasht dat je dan superhoog kan vliegen, en te ver (niet dat ik dit niet tof vind) Ook dat als je doodgaat je altijd weer levend word, etc. maar ja, zo kunnen we nog een tijdje doorgaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Het meest onrealistische van GTA IV, en tegelijkertijd een van de grootste problemen sinds GTA III, is het spawnen d.m.v. cargroups. Daar bedoel ik het achtelijke fenomeen mee dat als je met een bepaalde auto rijd, dat je er binnen de kortste keren honderden anderen mee ziet rijden.

Voorbeeld:

Let vooral op het aantal Banshees... :7

gta-iv-car-glitch_02.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat eeuwig regeneraten is in alle GTA's aanwezig, dus dat hoef je niet echt aan te merken aan de game :7. 't Zou ook vreselijk kut zijn als je als je eenmaal sterft, heel de game opnieuw moest spelen niet?

Dat was het geval bij Max Payne 2, als je daar werd doodgeschoten in de laatste missie mocht je weer bij de eerste missie beginnen :7 Ik heb hem nooit meer gespeeld :7

Ook onrealistische in IV vind ik dat als je een ped aan raakt die BV een mobile vast heeft, dat dan de mobile op de grond valt en dat de ped hem niet opraapt :7

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Playah, nu je het over de politie hebt, in Mafia II is het Wanted Level systeem rechtstreeks van GTA IV gejat, maar hebben ze er wel een nieuwe Feature ingestopt over Wapens. Je mag er niet zomaar mee op straat lopen, anders word je opgepakt. Je kan ook een nep politiebadge laten zien;). Als ze zoiets nu ook in de volgende GTA stoppen...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er alleen maar bussen rijden op het vliegveld en in missies bij bijvoorbeeld een achtervolging. Zou leuker zijn dat je ze altijd ziet rondrijden en dat je dan ook nog kunt instappen en bij de volgende halte weer eruit kunt gaan.

Het is ook stom dat als je wacht voor een rood stoplicht, dat de auto's achter je gaan toeteren en schelden dat je moet doorrijden terwijl het gewoon rood is. En als je eens rustig door het verkeer wilt rijden je je auto nooit heel kunt houden want iedereen rijd tegen je aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijstje :

- IQ van Peds (zo als in iedere GTA :7 )

- Peds, als ze BV een paraplu laten vallen dat ze die niet oprapen

- Als ped's gaan bellen houden ze hun mobile één meter van hun mond..

- Er zijn bussen alleen die rijden niet

- De vliegtuigen op het vliegveld die de hele tijd rondjes blijven rijden

- De heli's in LC die elke keer op de zelfde plekken vliegen (meestal bij bruggen)

- Als je van je moter vliegt (ik heb nog nooit iemand 20 meter de lucht in zien vliegen naar een val :7 )

- De politie ze zijn beter dan hun voorgangers maar ze zijn en blijven STOM !

- Het geluid van de moters (in TLaD zijn de moter geluiden beter)

:bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

- De pedistrans

Dit omdat als je de claxon gebruikt dan rennen ze direct weg.

Ze zijn gewoon echt veel te snel bang en dit is dus echt irritant.

- De auto's

Als je een bepaalde auto hebt gevonden zie je hem na een tijdje overal rijden of die soort auto.

- Het naar beneden vallen

Als je van een gebouw af valt of uit een helikoptr springt kan je in de lucht schieten.

Dit is natuurlijk weer heel erg realistisch maar wat ik zo vreemd vind is dat je kan herladen in de lucht.

Moet je eens in het echt uit proberen, herladen in de lucht. :duh:

- Autodeuren geblokkeerd wat nu?

Je kent het vast wel, Je rijdt je ergens tussen en je autodeuren kunnen niet meer open.

Je drukt op driehoekje (ps3) en gaat uit de auto.

Wat gebeurt er? Je respawnt achter de auto.

het was leuker geweest als je een autoraam kapot moest slaan en eruit moest klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niko hoeft nooit naar de wc en poetst nooit z'n tanden voor het slapen/ saven gaan...

Serieus nu,

Ik blijf het onrealistisch vinden dat er geen Phantom's rondrijden met een trailer aangekoppeld. Ik had dat echt verwacht destijds bij de release.

Link to comment
Delen op andere websites

Musii... wat vind jij nu onrealitsch aan het geluid van de motors? Vind jij dat van SA realistisch dan?

Het meest onrealistische en heel irritant is toch dat sommige animaties niet helemaal goed zijn aangepast aan de desbetreffende omgevingen en gebeurtennissen... voorbeeld: stap maar eens in de Mr. Tasty, je hoofd gaat zo ongeveer helemaal door het dichte stukje boven de deur... kon beter worden gedaan. Nog zoiets: de wielen: dat s een ramp, als je auto is ingedeukt staan je wielen door de carrosserie, zou veel beter zijn dat je gewoon helemaal niet meer vooruit kon omdat je wielen vierkant zijn geplet :7 . Zo zijn er wel nog dingen... Maar we mogen niet vergeten dat het spel toch geweldig blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...