Jump to content

Wat vindt jij onrealistisch in GTA IV ?


PrioX

Recommended Posts

Ik vindt onrealistisch in IV: dat als je eem PMP 600 ziet staan er je pakt je desert eagle en je schiet daarmee op het zij raampje, dan gaatie niet kapot.. :ch: Maar als je in de auto zit en je wilt dan gaan schieten, dan slaat niko gewoon dat raampje met zijn elleboog kapot... :bonk:

En oja, als Niko een autoraam in slaat datie dat helemaal geen bloed of pijn heeft aan zijn elleboog ( of health eraf).

En wat ook onrealistisch is, dat als je met een wapen naast de politie gaat staan en dat de politie dat helemaal niks merkt :engel:

Faex. :*D

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    11

  • Nissan

    7

  • Faex

    6

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Het is geweten van de PMP-600 dat deze kleine, heel sterke raampjes heeft. Het voorbeeld dat je geeft laat wel een verkeerde verhouding zien ja, maar waarom zou Niko moeten bloeden? Hij heeft zijn jas erover aan hoor... Je zal bloeden wanneer je met je blote hand iets inslaat maar je hand is toch best goed beschermd wanneer deze bedekt is... wat een onderwerp :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Het gemeenste van Gta 4 is: Dat er JODEN in zitten. Af en toe zie ik ze elke keer. als jij Jood ziet. Komen wel 100 joden in de hele straten.

>>> Door Jacky-2007: Op het randje... Daarbij, de titel rept over het meest onrealistische, wat zoveel betekent als "het meest vage, heel nep etc." en heeft dus niets met "gemeen" te maken. Lees eerst een topic goed voordat je reageert.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geweten van de PMP-600 dat deze kleine, heel sterke raampjes heeft. Het voorbeeld dat je geeft laat wel een verkeerde verhouding zien ja, maar waarom zou Niko moeten bloeden? Hij heeft zijn jas erover aan hoor... Je zal bloeden wanneer je met je blote hand iets inslaat maar je hand is toch best goed beschermd wanneer deze bedekt is... wat een onderwerp :7 .

Over het bloeden, oké dat is wel waar. Maar hoezo laat ik een verkeerde verhouding zien. Met een kogel krijg het glas niet stuk en met je elleboog wel :cab::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je uit een heli springt en dan in het water landt zonder health te verliezen.

Erg weird!

Als een ped door rood rijdt en jij door groen gaat hij op jouw mekkeren.

Als een agent een auto jat om je te achtervolgen zit er opeens een luidspreker in!

Als een agent roept dat hij geraakt is en een ambulance nodig heeft komt die niet.

Brandweer rijdt weg als er 6 fikkende auto's staan.

Politie rijdt eigen collega's over.

Ze hebben een onbeperkt korps van auto's en heli's

Niko kan met 1 hamburger zijn hele health aanvullen. (of met een zak pinda's)

Als je dronken bent en per ongeluk in de lucht schiet wordt je door de hele straat in mekaar geslagen.

Pedestrians steken de weg over als het stoplicht voor auto's op groen staat of steken de weg over op een plek zonder zebrapad.

etc.

Bewerkt: door GTA freakje
Link to comment
Delen op andere websites

Het gemeenste van Gta 4 is: Dat er JODEN in zitten. Af en toe zie ik ze elke keer. als jij Jood ziet. Komen wel 100 joden in de hele straten.

Zo jij bent mentally challenged of niet?

Het meest onrealistische vind ik toch wel de peds, de meeste dingen zijn al in voorgaande reacties gepost, maar wat ik ook stom vind is als je ze van een trap afduwd ze echt als een rubberen pop naar beneden vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gemeenste van Gta 4 is: Dat er JODEN in zitten. Af en toe zie ik ze elke keer. als jij Jood ziet. Komen wel 100 joden in de hele straten.

Waar zie jij joden :?

Deze mensen lopen vooral hier >> Klik ;)

Hoe kan je dan zien dat het joden zijn want dan ga ik eens kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gemeenste van Gta 4 is: Dat er JODEN in zitten. Af en toe zie ik ze elke keer. als jij Jood ziet. Komen wel 100 joden in de hele straten.

Waar zie jij joden :?

Deze mensen lopen vooral hier >> Klik ;)

Hoe kan je dan zien dat het joden zijn want dan ga ik eens kijken.

Het zijn oude mannen met een zwarte jas en een wit kapeltje keppeltje. {als ik dit woord goed schrijf :puh:)

>>> Door Jacky-2007: Niet helemaal, zo is het wel goed. :*D <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...