Jump to content

Wat vindt jij onrealistisch in GTA IV ?


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    11

  • Nissan

    7

  • Faex

    6

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Onrealistisch?

alles.

maar dat is ook het leuke aan gta! :D

Haha, mee eens :bier: Als het te realistisch wordt, is er ook geen ene t*ring aan. Kijk nou naar GTA SA, dat is zo onrealistisch als de pest, denk bijvoorbeeld aan jetpacks enzo XD. Toch vindt ik dit een van leukste GTA ook gemaakt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

LC is gebaseerd op NY zoals je wel zal weten, het verkeer is gebaseerd op het verkeer in NY, de verhouding zou dus nog tamelijk op de realiteit moeten lijken hoor, ik vind trouwens dat het nog wel meevalt hoor, ik heb wel ooit eens 5 politiewagens achter mekaar zien staan aan een verkeerslicht, dat is wel iets minder realitisch :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

LC is gebaseerd op NY zoals je wel zal weten, het verkeer is gebaseerd op het verkeer in NY, de verhouding zou dus nog tamelijk op de realiteit moeten lijken hoor, ik vind trouwens dat het nog wel meevalt hoor, ik heb wel ooit eens 5 politiewagens achter mekaar zien staan aan een verkeerslicht, dat is wel iets minder realitisch :7 .

Dat is echt veel te veel :puh: Ik zie denk ik 1 keer in de 10 dagen een politieauto xD

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik weet niet echt.

In ieder geval dat Niko het land binen komt zonder te willen vermoorden. Maar het spel eindigt als een ware huurmoordenaar.

Ook is het vervelend dat veel peds dezelfde look hebben, of dan net weer een andere kleur jas etc.

Maar verder is het een Applaus.gifhypocrite.gifthumbsup2.gifworshippy.gif spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want dan heb je tegen 't einde van 't spel een LC zo kaal als een........................ geplukte kip.

En dat ziet er nou niet bepaald mooi uit, En dan krijg je zoiezo nog dat gezijk over 9/11 die dat als terorisme in games beschouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen frostbite engine achtig iets, gebouwen moeten gewoon KAPOT!

Zou wel leuk zijn maar ik weet zeker dat dit op het moment nog niet mogelijk is.


Nee want dan heb je tegen 't einde van 't spel een LC zo kaal als een........................ geplukte kip.

En dat ziet er nou niet bepaald mooi uit, En dan krijg je zoiezo nog dat gezijk over 9/11 die dat als terorisme in games beschouwen.

Grote kans dat dat inderdaad zal gebeuren.


Geen frostbite engine achtig iets, gebouwen moeten gewoon KAPOT!

Ja inderdaad, als je met een RPG op een gebouw schiet moeten dan verschillende bakstenen er vanaf vallen. Dat zou veel

realistischer zijn!

Dit zou opzicht een goede oplossing zijn maar dan moeten ze er ook in stoppen dat je dan doodgaat als er dan een baksteen op je valt bijvoorbeeld.

Of je moet echt veel schade hebben, iets in die richting.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het belachelijk dat Niko nooit dodelijk gewond raakt, hij komt altijd weer aan het ziekenhuis terecht.

En dat je opgepakt wordt door de politie er alleen maar met een geldboete en een paar uurtjes bak van afkomt. :bonk:

jij bent dood uw game is nu kapot :)

-.-

euh het niet realistische is dat je soms wel 10 comets ziet achter elkaar

of natuurlijk op een metro lopen terwijl iedereen op je schiet , niet doodgaat en dan vervolgens de wagon loskabelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...