Jump to content

Wat vindt jij onrealistisch in GTA IV ?


PrioX

Recommended Posts

Ik vind het belachelijk dat Niko nooit dodelijk gewond raakt, hij komt altijd weer aan het ziekenhuis terecht.

En dat je opgepakt wordt door de politie er alleen maar met een geldboete en een paar uurtjes bak van afkomt. :bonk:

jij bent dood uw game is nu kapot :)

-.-

euh het niet realistische is dat je soms wel 10 comets ziet achter elkaar

of natuurlijk op een metro lopen terwijl iedereen op je schiet , niet doodgaat en dan vervolgens de wagon loskabelen :D

Kan je de wagen losabelen in GTA IV??? Dacht van niet..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    11

  • Nissan

    7

  • Faex

    6

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

Als je dronken bent en per ongeluk in de lucht schiet wordt je door de hele straat in mekaar geslagen.

Als jij de kans had een gewapend iemand te overmeesteren zou jij die kans toch ook pakken? :7

Ja, maar als hij dronken is kan hij wel opeens alle kanten op gaan schieten!

En dan heb jij een probleem.

Politie geeft jou een wanted level als zij tegen jouw auto aanbotsen. (het was jou fout niet eens)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je als je van hoge hoogte uit de heli springt, en in het water terecht komt, dat je niet dood gaat.

Aan die van de gebouwen enzo: Dat gaat zeker niet komen, want dat doet hun dan weer denken aan 9/11, en dat ligt nou eenmaal gevoelig in Amerika.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dat je met wapens zo naast de politie kan staan / lopen

2. Dat je zat van je date bent ( kiki, de enigste die kan volgens mij ) van een brug gooit :puh: en ze blijft terug komen in het spel zodra je opnieuw met haar wil daten.

3. Dat er verder geen andere misdadigers rondlopen die alles verzieken. ( gelukkig online wel )

4. Dat je met een knuppel op autos kan slaan terwijl de politie toekijkt en niks doet.

Link to comment
Delen op andere websites

3. Dat er verder geen andere misdadigers rondlopen die alles verzieken. ( gelukkig online wel )

4. Dat je met een knuppel op autos kan slaan terwijl de politie toekijkt en niks doet.

Er zijn weldegelijk andere misdadigers hoor, maar gewoon niet zó gestoort als jijzelf bent :D .

De politie laat dit normaal gezien niet toe, ik kreeg al een Wanted wanneer ik een auto een duwtje gaf :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het onrealistisch als je ergens tegen aan crasht met een moter of auto,

dat je dan op bijvoorbeeld op je hoofd terecht komt en dat je daarna gewoon weer verder kan

zou je dan niet beter iets kunnen maken dat je dood bent of dat je net niet dood bent en dat je dan iemand om hulp vraagt die de ambulance belt en dan moet je naar het ziekenhuis ofzo? :bonk:

en als je van een hoog huis ofzo afspringt en het overleefd dat je dan je been gebroken hebt :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je als je van hoge hoogte uit de heli springt, en in het water terecht komt, dat je niet dood gaat.

Aan die van de gebouwen enzo: Dat gaat zeker niet komen, want dat doet hun dan weer denken aan 9/11, en dat ligt nou eenmaal gevoelig in Amerika.

een halve stad uitmoorden onder het mom van 'het is een spelletje' niet dan? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je echt heel hard over de kop gaat met een auto, je dak nauwelijks ingedeukt is.. Ja, ingedeukt alsof er een paar 15 cm grote stenen tegenaan zijn gegooid ofzo, maar meer ook niet... In het echt zou je dak tot de hoogte van de motorkap ingedeukt zijn :7...

En dat krijg je bijna alleen voor elkaar als je een bus op een auto laat vallen met mods :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Laatst reed ik in een Turismo-sportcar.

Bij deze auto zit de motor achterin.

Ik kon oneindig blijven beuken. Schade krijg je wel, maar hij vliegt niet in brand en motor

blijft altijd lopen mist je alleen met voor- en zijkant botst.

Erg onrealistisch.

GTA is ook een actiegame-reeks wat ook humor bevat.

Als je meer realisme in games zoekt denk ik meer aan wargames.

Ik heb Call of Duty 4 en die is zeer realistisch vind ik.

De onrealistische dingen maken de GTA's leuker en aantrekkelijker om te spelen.

Tenminste dat is mijn mening.

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop, svp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...