Jump to content

Wat vindt jij onrealistisch in GTA IV ?


PrioX

Recommended Posts

IK vind het al verbeterd tegenover de GTA III Era hoor. Nu "pakt" de protagonist de wapens uit zijn zak. Als je oplet, zie je dat hij wapens van verschillende plaatsen haald. Pistool & mes = broeker, SMG/Uzi binnenzak van jas etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    11

  • Nissan

    7

  • Faex

    6

  • PrioX

    5

Top Posters In This Topic

ik vind het erg onrealistisch dat als je door de voorruit van een auto op iemand schiet er bloed op de voorruit komt confused2.gif

CYlas

hoezo is dat onrealistisch

dat kan toch niet: ff andersom je schiet een kogel achter door iemands kop (dus van achter de auto) dan schiet de kogel er aan de voorkant uit (als ie niet blijft hangen) en zit er toch bloed op de voorruit en er zit dan geen bloed op de stoel, direct na het schot dan (volgens mij). dit kan dan toch niet als je door de voorruit schiet? (of kan dit wel?)

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het erg onrealistisch dat als je door de voorruit van een auto op iemand schiet er bloed op de voorruit komt confused2.gif

CYlas

hoezo is dat onrealistisch

dat kan toch niet: ff andersom je schiet een kogel achter door iemands kop (dus van achter de auto) dan schiet de kogel er aan de voorkant uit (als ie niet blijft hangen) en zit er toch bloed op de voorruit en er zit dan geen bloed op de stoel, direct na het schot dan (volgens mij). dit kan dan toch niet als je door de voorruit schiet? (of kan dit wel?)

Cylas

Ik snap je punt wel, maar het is gewoon anders. Als je van dichtbij iemand afknalt zit je zelf onder het bloed 0_0

Dus is het niet onrealistisch.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

IK vind het al verbeterd tegenover de GTA III Era hoor. Nu "pakt" de protagonist de wapens uit zijn zak. Als je oplet, zie je dat hij wapens van verschillende plaatsen haald. Pistool & mes = broeker, SMG/Uzi binnenzak van jas etc.

Dat viel me ook op en ik vind het ook een mooi detail, natuurlijk past een Sniper Rifle en Grenade Launcher niet zo direct in de binnenzak, maar ja... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het best fake dat als je 200 meter naar beneden dondert, en vervolgens in een zwembad van 2 meter diep valt, je ledematen niet door het zwembad vliegen en het water rood kleurt. Nee, je zwemt lekker nog een baantje en loopt lekker de straat weer verder.

Ik zou het dus wel realistisch vinden als je het damage systeem op personen flink zouden uitbreiden. Dat je ook echt veel verschillende wonden kan zien, en als je geraakt bent in je been ook echt gaat strompelen, of wanneer ze een kogel door je buik heen jagen je daar je daar ook echt je hand op houd. En als je in je arm geraakt wordt ook lastiger schiet. Nouja, je begrijpt wel wat ik bedoel.

Een ander wat realistischer kan heeft vooral met technische troep te maken. Jongens, het echte New York puilt uit van de auto's. Helemaal op Star junction. En in GTA IV rijden er nou niet gigantisch veel auto's rond. Daarnaast zou ik het vet vinden dat er ook echt een verkeerssysteem zou zijn. Dus dat er ook bijv. files kunnen zijn en niet iedereen zich zo belachelijk netjes aan de (verkeers)regels houdt.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals meer generaties in de game die ook dingen doen als vandalisme plegen tot kleuters die op een driewieler spelen. Daarnaast, zoals eerder gezegd, zijn er erg veel ruimtes en dingen die je kunt doen die ik wel had gezien in de missies maar niet in de gewone SP en MP.

Voor de rest is GTA IV perfect! zo ongeveer :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een ander wat realistischer kan heeft vooral met technische troep te maken. Jongens, het echte New York puilt uit van de auto's. Helemaal op Star junction. En in GTA IV rijden er nou niet gigantisch veel auto's rond. Daarnaast zou ik het vet vinden dat er ook echt een verkeerssysteem zou zijn. Dus dat er ook bijv. files kunnen zijn en niet iedereen zich zo belachelijk netjes aan de (verkeers)regels houdt.

Ik weet niet hoe het bij jou verloopt maar bij mij is dat eerste dus wel mooi verdeelt, in Star Junction puilt eht uit van de auto's en in Acter kom je dan weer heel weinig auto's tegen, dat zit er dus weldegelijk in hoor.

Geen files? Ik raad je dan eens aan om op een willekeurige moment over de Dukes-Broker Expressway te rijden. Dieweg is niet zo optimaal aangelegd als het gaat om opritten en dus stuit je bij elke opri wel op wat opstoppingen zoals Stretches die denken direct van vak te wisselen nadat ze op de snelweg rijden. Ik kom trouwens ook maar weinig burgers in LC die zich aan de regels houden hoor, het zou net leuk zijn mocht het net ietsjes netter wezen, dan rijden die idioten niet bij elk verkeerslicht in de achterkant van mijn auto...

Dat zit er dus allemaal in, maar van dat damage-gedeelte heb je wel gelijk, iets meer rrealisme en inleving door middel van zoiets zou het net leuker maken voor de wat ervaren gamers, dat is ook het eigenlijke nut van zo'n game, tot het uiterste moeten gaan om je missie's tot een goed einde te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind toch veel dingen al zeer verbeterd, bijvoorbeeld als je uit je rijdende auto springt, dat je dan een serieus aantal Health kwijtbent. Dat van gta master 1 zie ik niet helemaal zitten. Misschien bij Peds dat ze dan hun hand erop houden etc, maar in missies als Three Leaf Clover zou door die handicap zulke missies gewoon onmogelijk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt onrealistisch in IV: dat als je eem PMP 600 ziet staan er je pakt je desert eagle en je schiet daarmee op het zij raampje, dan gaatie niet kapot.. :ch: Maar als je in de auto zit en je wilt dan gaan schieten, dan slaat niko gewoon dat raampje met zijn elleboog kapot... :bonk:

En oja, als Niko een autoraam in slaat datie dat helemaal geen bloed of pijn heeft aan zijn elleboog ( of health eraf).

En wat ook onrealistisch is, dat als je met een wapen naast de politie gaat staan en dat de politie dat helemaal niks merkt :engel:

Faex. :*D

maar op discovery was lang geleden een uitvinding over kogelvrij glas wat echt onbreekbaar was door welke munitie dan ook, maar van binnenuit gemakkelijk met de handen te breken was in geval van nood mocht zon auto te water geraken, maw het bestaat dus echt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt onrealistisch in IV: dat als je eem PMP 600 ziet staan er je pakt je desert eagle en je schiet daarmee op het zij raampje, dan gaatie niet kapot.. :ch: Maar als je in de auto zit en je wilt dan gaan schieten, dan slaat niko gewoon dat raampje met zijn elleboog kapot... :bonk:

En oja, als Niko een autoraam in slaat datie dat helemaal geen bloed of pijn heeft aan zijn elleboog ( of health eraf).

En wat ook onrealistisch is, dat als je met een wapen naast de politie gaat staan en dat de politie dat helemaal niks merkt :engel:

Faex. :*D

maar op discovery was lang geleden een uitvinding over kogelvrij glas wat echt onbreekbaar was door welke munitie dan ook, maar van binnenuit gemakkelijk met de handen te breken was in geval van nood mocht zon auto te water geraken, maw het bestaat dus echt :puh:

oww :puh: Dat wist ik niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een ander wat realistischer kan heeft vooral met technische troep te maken. Jongens, het echte New York puilt uit van de auto's. Helemaal op Star junction. En in GTA IV rijden er nou niet gigantisch veel auto's rond. Daarnaast zou ik het vet vinden dat er ook echt een verkeerssysteem zou zijn. Dus dat er ook bijv. files kunnen zijn en niet iedereen zich zo belachelijk netjes aan de (verkeers)regels houdt.

Ik weet niet hoe het bij jou verloopt maar bij mij is dat eerste dus wel mooi verdeelt, in Star Junction puilt eht uit van de auto's en in Acter kom je dan weer heel weinig auto's tegen, dat zit er dus weldegelijk in hoor.

Geen files? Ik raad je dan eens aan om op een willekeurige moment over de Dukes-Broker Expressway te rijden. Dieweg is niet zo optimaal aangelegd als het gaat om opritten en dus stuit je bij elke opri wel op wat opstoppingen zoals Stretches die denken direct van vak te wisselen nadat ze op de snelweg rijden. Ik kom trouwens ook maar weinig burgers in LC die zich aan de regels houden hoor, het zou net leuk zijn mocht het net ietsjes netter wezen, dan rijden die idioten niet bij elk verkeerslicht in de achterkant van mijn auto...

Dat zit er dus allemaal in, maar van dat damage-gedeelte heb je wel gelijk, iets meer rrealisme en inleving door middel van zoiets zou het net leuker maken voor de wat ervaren gamers, dat is ook het eigenlijke nut van zo'n game, tot het uiterste moeten gaan om je missie's tot een goed einde te brengen.

Het is bij lange na niet zo druk als in het echt New York. En ik heb nog nooit echte files op bijv. de snelweg gezien, met stilstaan verkeer. Hun AI is inderdaad in auto erg slecht, ze zetten zodra ze in een auto stappen hun verstand op 0 en rijden allemaal precies de zelfde, brave, langzame snelheid. Dat bedoelde is ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...