Nissan Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Hey allemaal, ik vond laatst uit dat je door sommige (zij)missies te spelen, nieuwe kleine voorwerpen (die je niet kunt gebruiken) kunt vrijspelen in je Safehouses. Ik heb tot nu toe het volgende gevonden. Portland Island Safehouse: - Na "Wong Side of the Tracks" komt er Chinees eten op de tafel in het Safehouse te liggen. Staunton Island Safehouse: - Het briefje uit "Making Toni'' blijft achteraf op de tafel liggen, de tekst is niet leesbaar. Shoreside Vale Safehouse: - Nog niks gevonden... Hebben jullie enige toevoegingen? Voel je vrij ze te posten . Bewerkt: 9 januari 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Het briefje van "Making Toni" verdwijnt na een paar missies ook weer, volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Het briefje van "Making Toni" verdwijnt na een paar missies ook weer, volgens mij. Ja idd, die verdwijnt naar een paar missies. Gr. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Dit allemaal is me nog nooit opgevallen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.