Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hey, Ik ben opzoek naar het gemakkelijkste programma om missies te maken voor GTA III en GTA VC. Waar kan ik zo een programma vinden ? Het moet zoiets als DYOM zijn Reageren
Basssss Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Is er niet. Je zult gewoon Sanny Builder moeten leren. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 O, spijtig Reageren
Kratod Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Waar kan je die downloadenm ik ga een gokje doen ! MVG.Kratod Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) @Basssss Je bedoelt denk ik SCM SannyBuilder is het programma waarmee je het maakt Waar kan je die downloadenm ik ga een gokje doen ! MVG.Kratod SannyBuilder kan je gewoon downloaden op: sannybuilder.comEchter voordat je een beetje SCM kan ben je wel een tijdje bezig om het te leren. Voor tutorials zie de master tutorial list. Bewerkt: 22 juni 2010 door BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.