PrioX Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Op deze foto zie je een vliegticket met daar op : Liberty City > San Andereas met de naam van Niko Bellic eronder ....... wat denken jullie ..... een nieuwe hint ? Of te ver gezocht ? Bewerkt: 9 januari 2010 door PrioXCoMBo
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Dat is weer cool gevonden. Zou de nieuwe GTA zich dan toch in San Andreas gaan afspelen ?
MidnightMayhem Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Helaas Priox, is dit vliegtuigticket al héél lang bekend...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Helaas Priox, is dit vliegtuigticket al héél lang bekend... Dankje MM dan mag dit sluiten. Wilt een MOD dit topic sluiten aub >
wesley123 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Helaas Priox, is dit vliegtuigticket al héél lang bekend... doubt that want ik heb het nog nergens gezien...
PrioX Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Het komt ook van Rockstar Sosial Club Bewerkt: 9 januari 2010 door PrioXCoMBo
MidnightMayhem Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Helaas Priox, is dit vliegtuigticket al héél lang bekend... doubt that want ik heb het nog nergens gezien... Was die niet opgedoken ergens nabij de release? Nu je het zegt, begin ik te twijfelen, ik zou namelijk zweren dat ik het al eerder heb gezien.
wesley123 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 aangezien het op de social club site staat lijkt het me nu logisch dat het al lang bekend was, dus je hebt nu(hoe erg ik het haat om dit te zeggen ) gelijk.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Lijkt sterk dat we met niko in san andreas zullen spelen. Misschien dat we in san andreas niko tegen komen terwijl we met een nieuwe hoofdpersoon bezig zijn. Rockstar heeft nog nooit dezelfde hoofdpersoon gebruikt in verschillende Gta's. Ze hebben wel verschillende personen terug laten komen zoals lance vance in Gta vice city (stories).
MidnightMayhem Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Lijkt sterk dat we met niko in san andreas zullen spelen. Misschien dat we in san andreas niko tegen komen terwijl we met een nieuwe hoofdpersoon bezig zijn. Rockstar heeft nog nooit dezelfde hoofdpersoon gebruikt in verschillende Gta's. Ze hebben wel verschillende personen terug laten komen zoals lance vance in Gta vice city (stories). Dikke onzin, Rockstar begint elke GTA met nieuwe personages en hoogstens een paar uit oudere reeksen. Herhaalde wat Kenny zei, sorry Bewerkt: 9 januari 2010 door MidnightMayhem
FGras Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Dit is echt een hele goede hint! 0.0
Phoenyxar Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Alleen was hij wel al een hele lange tijd bekend hoor, hij staat in RGSC .
Guardian1980 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Dit ticket heb ik volgens mij al eens gezien in een topic waarin gespeculeerd werd over een volgende GTA, maar dat zijn er zoveel, weet niet precies welke...
Kellyclarkson Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 ik denk dat we naar vice city gaan..
Recommended Posts