Jump to content

online


MrMarno

Recommended Posts

hallo mensen

weten jullie of er veel online gespeelt word met GTA IV??

want ik heb het spel nog niet en ik wil hem wel maar dan moet het wel een heel mooi spel wezen. vinden jullie dat het een mooi spel is??

groeten MrMarno

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen

weten jullie of er veel online gespeelt word met GTA IV??

want ik heb het spel nog niet en ik wil hem wel maar dan moet het wel een heel mooi spel wezen. vinden jullie dat het een mooi spel is??

groeten MrMarno

Grafisch is het een mooi spel, en online word er ook nog wel gespeeld. :) Wil je hem voor de PC/XBOX360/PS3? Want als je PC GTA IV maar net aan kan zal het er natuurlijk niet mooi uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen

weten jullie of er veel online gespeelt word met GTA IV??

want ik heb het spel nog niet en ik wil hem wel maar dan moet het wel een heel mooi spel wezen. vinden jullie dat het een mooi spel is??

groeten MrMarno

Grafisch is het een mooi spel, en online word er ook nog wel gespeeld. :) Wil je hem voor de PC/XBOX360/PS3? Want als je PC GTA IV maar net aan kan zal het er natuurlijk niet mooi uitzien.

OKe dat klinkt goed en ik wil hem voor de PC ik denk wel dat hij hem wil afspelen want we hebben net een nieuwe computer van een week oud met een goeie grafische kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de playstation 3 word IV nog heel wat gespeeld

Op de Xbox360 neem ik aan ook wel want daar hebben ze DLC met nieuwe multiplayer dingen

Mischien handig om ook je platform aan te geven?

oke zal ik de volgende keer doen maar ik heb een net nieuwe pc dus

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...