Aethegwyn Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik krijg het niet voor elkaar om de missie "Free Fall" voltooid te krijgen... In deze missie is het de bedoeling om een vliegtuig te jatten op het vliegveld, en een stuk te gaan vliegen boven de oceaan. Als je een stuk hebt gevlogen richting het gele vakje op je map, komt het vliegtuig eraan, en moet je er achter gaan vliegen, en door het rode rondje heen gaan. Maar als ik bij het vliegtuig kom en wil omdraaien, is het vliegtuig al te ver weg om in te halen, voordat ik het vliegtuig gedraaid heb... Hoe krijg ik dit voor elkaar??? p.s. Ik heb gezocht met zoekfunctie en in de FAQ gekeken, maar er staat nergens hoe je dit moet doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Free Fall Hierbij moet je een tegemoet vliegend vliegtuig overnemen. Het vervelende bij mij was, dat de circel waar je doorheen moest, die boven het vliegtuig hing, niet te bereiken was. Dit omdat het vliegtuig even snel gaat, waardoor je daar niet makkelijk bijkomt. Tip: Ga hoog vliegen, zodra je op je radar ziet dat hij onder je gepaseerd is, keer je om, zoek het vliegtuig en vlieg naar beneden, hierdoor maak je snelheid en kan je het wel halen. De rest spreekt voor zich. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Je moet door het rode rondje "heen gaan" en dan krijg je een filmpje te zien hoe CJ in het vliegtuig gaat,de rest zie je vanzelf wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Aanvulling: 1. Kijk evt. de faq. 2. Als je eenmaal in het vlieguig bent sta dan paraat! Er komen dan achter de stoelen vandaan mannetjes. Knal die neer... en dan op het laats knal je de piloot neer. Vervolgens moet je het vliegtuig zelf weer in Las Venturas zien te landen. Doe dan ook het landings gestel uit, anders maak je een buiklanding en kom je niet op je bestemming of je ontploft met je vliegtuig en dan? Helemaal overnieuw beginnen. Succes met Free Fall, Koos OUdshoorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aethegwyn Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) Ik blijf het niet halen, wat ik ook doe... Hij komt steeds tekort...en ik krijg hem niet onder controle als ik omkeer...hij gaat altijd verkeerd...en dan moet ik corrigeren...en dan is ie weer te ver weg... Iemand een idee hoe ik precies een halve draai kan maken? Iemand misschien zin om hem voor mij te doen? Bewerkt: 15 juni 2005 door Aethegwyn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Analoge stick naar onder gedrukt houden zodat je als het ware een salto maakt. TIP:vlieg wel hoog he! :lol: VEEL SUCCES! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aethegwyn Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Salto maken, en halverwege vliegtuig rechtdraaien is een idee ja...ga het eens proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Nogmaals veel succes toegewenst! Als het niet lukt dan: 1.Zeg me wat er fout ging. 2.Ik geef je meerdere tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aethegwyn Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 HET IS GELUKT!!! THANX!!! De looping wilde hij niet maken, maar kreeg hem ineens snel gedraaid, en hij hing goed...dus kon erheen vliegen... Die mannetjes in het vliegtuig zijn een makkie, en het landen ook... Nogmaals bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Niks te danken,ik vind het leuk om mensen te helpen.Als je ergens niet uit komt kun je bij mij terecht! Dit geld uiteraard ook voor alle andere die niet uit een missie komen. Nog veel succes met de andere missies,hopelijk geniet je ervan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Bij mij lukt die k*t missie ook al niet!! Heeft er iemand nog meer tip(s)?? Edit: ik speel met codes! Bewerkt: 4 juli 2005 door Deejay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Yes, yes, yes ik heb hem gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 jah ik heb hem ook door jullie tips gehaalt bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ik blijf het niet halen, wat ik ook doe...Hij komt steeds tekort...en ik krijg hem niet onder controle als ik omkeer...hij gaat altijd verkeerd...en dan moet ik corrigeren...en dan is ie weer te ver weg... Iemand een idee hoe ik precies een halve draai kan maken? Iemand misschien zin om hem voor mij te doen? TIP: vraag aan iemand of je, je save game aan hem kan geven hij doet het voor je en hij eeft de save game weer terug P.S niet aan mij ik heb hem op de ps2 daar is free fall ook best moelijk hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 voor degene die hem nog niet hebben gehaald je moet ongeveer op de zelfde hoogte blijven als het vliegtuig als je er naar toe vliegt Dus moet je ervoor zorgen dat er een vierkantje op je map komt te staan Als je in de verte het vliegtuig aan ziet komen.. dan moet je al draaien !! dan vliegt het vliegtuig nog achter je, dus moet je je gas ff los laten niet te lang!, hangt ervan af hoe ver hij achter je is, het is ff kloten met je radar maar daarna is de missie voor de rest wel makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.