Jump to content

Meedere problemen


Losovenie

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik weer begonnen met GTA : SA.

Het viel me van het begin al op dat ik geen stemgeluid van de personages had tijdens de cutscenes, maar als ik effectief speel, dan praten de characters wel.Op zich vond ik dat geen probleem, aangezien ik wel gewoon de subtitles kon opzetten.

Probleem is echter dat ik tijdens een 'Life's A Beach' & die ene missie met die automoves moet 'dansen' ; de icoontjes die je moet gebruiken komen maar niet.

Dit had dus als pijnlijke gevolg dat ik vastzat, dus dacht ik dat het beter was om gewoon een saved game te downloaden dat zich afspeelt NA deze missies.Zo gezegd zo gedaan, wanneer ik deze saved games wou laden chrashte m'n spel.

PS : Heb versie 1

Iemand die een oplossing weet voor een van de 2 problemen?

Dank bij voorbaat :)

Bewerkt: door Losovenie
Link to comment
Delen op andere websites

dat met die savegame, daar weet ik wat op. eerst moet je weten wele versie je hebt, dan kun je pas de juiste savegame je hebt. ik edit hem met een quote voor hoe je achter je versie kan komen.

>>> Door _KoE_Mzungu: Onnodige citaat verwijdert, citeer niet als je op de laatste post reageert. En plaats alle informatie in 1x, waarom zou je de topicstarter langer laten wachten? :cab: <<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Als je geruime tijd niet hebt gespeeld en bijvoorbeeld wijzigingen hebt aangebracht aan je PC kan het handig zijn om je configuratiebestand te vernieuwen. Ga naar de map waar je savegames staan, die weet je denk ik wel te vinden, en verwijder daar het bestand gta_sa.set. Zodra het spel wordt gestart maakt het spel een nieuwe aan al naar gelang de configuratie van jou PC. Als dit niet helpt zou je een herinstallatie moeten overwegen (eerst uninstall en daarna installeren).

Wat je tweede probleem betreft: jij hebt versie 1, versie 1 crasht namelijk bij het laden van een versie 2 savegame. Download dus een versie 1 savegame.

Waar je ook nog kunt kijken:

Succes ^_^

Edit:

Sorry, was ik vergeten te vermelden, heb versie 1, maar heb normaal gezien een versie 1 saved game gedownload.
Als je je spel gemodificeerd hebt kan je niet zomaar een savegame downloaden en gebruiken. De meeste savegames die je kan downloaden zijn gemaakt met het originele spel en zullen dus ook in een origineel spel geladen moeten worden.

In de download-databse van dit forum staat bij elke savegame aangegeven voor welke versie deze gebruikt moet worden.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Cheers :) Zal eens zien of ik het geluidsprobleem in dat topic kan vinden, ik heb echter wel een versie 1 saved game gedownload though, en ik heb effectief versie 1. Een game dat ik zelf aanmaakte en savede kan ik wel zonder probleem laden.

>>> Door _KoE_Mzungu: Onnodige citaat verwijderd, citeer niet als je op de laatste post reageert.<<<


Ik heb de eerste stap kunnen doen, tweede gaan niet wegens de beperkingen van Vista :(

Zonder resultaat though, ik hoor nog steeds geen gesprekken in cutscenes, wel als ik effectief speel (dus bv. met iemand anders in de auto zit).

Ook zie ik bv. bij de missie 'Life's A Beach' de pijltjes waarop ik moet dansen niet.

>>> Door VWO-er: Post verplaatst uit Geluidsprobleem om het overzicht niet te verliezen. Je kunt het beter bij één topic houden zodat alle informatie gebundeld blijft ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

het is wel zo

Btw

waarom helpen julie hem terwijl ik ook het zelfde probleem heb en bij mij gelijk topic blocken -.-

>>> Door VWO-er: Er is geen reden toe, voor zover ik weet kunnen dit soort problemen ook bij legale versies voorkomen. Aangezien jij al meteen aangaf dat je de DVD niet had, was dat al reden genoeg om je topic te sluiten. Verdere discussie hierover via PB.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...