needhack Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 De laatste tijd worden veel nederlandse mods afgekraakt. hopelijk word niemand boos omdat ik de mijne upload. waarschuwing: omdat ik de laatste tijd veel beter met zmodeler word. word mijn texturing slechter dus het is helaas niet perfect. ik heb mijn fantasie laten gaan. plaatjes: de link voor .txd en .dff komen zodra ik toestemming van model eigenaar heb. ik kan tegen kritiek want ik weet dat het niet zo super is. -Stefan Reageren
hippiebus Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Het is een mooi model , maar de textures zijn echt spuuglelijk Misschien moet je eens naar echte politieautos kijken De zwarte stukken zijn te zwart en de witte te wit, probeer ook wat modder toe te voegen. en die tekst is gewoon met arial gedaan, en niet mooi in het midden gezet. Maar verder wel een mooi gemaakt model dus Reageren
needhack Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Het is een mooi model , maar de textures zijn echt spuuglelijk Misschien moet je eens naar echte politieautos kijken De zwarte stukken zijn te zwart en de witte te wit, probeer ook wat modder toe te voegen. en die tekst is gewoon met arial gedaan, en niet mooi in het midden gezet. Maar verder wel een mooi gemaakt model dus ik zei dat ik mijn fantasie heb laten gaan en de reden dat de texture zo slecht is. mod - toestemming. maarja. toch bedankt voor je reply edit: express niet in midden gezet edit2: ja arial. moest ik t met groovy handschrift doen ofzo? Bewerkt: 9 januari 2010 door needhack Reageren
hippiebus Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Het is een mooi model , maar de textures zijn echt spuuglelijk Misschien moet je eens naar echte politieautos kijken De zwarte stukken zijn te zwart en de witte te wit, probeer ook wat modder toe te voegen. en die tekst is gewoon met arial gedaan, en niet mooi in het midden gezet. Maar verder wel een mooi gemaakt model dus ik zei dat ik mijn fantasie heb laten gaan en de reden dat de texture zo slecht is. mod - toestemming. maarja. toch bedankt voor je reply edit: express niet in midden gezet edit2: ja arial. moest ik t met groovy handschrift doen ofzo? Dat niet maar iets originelers zou wel leuk zijn En het is allemaal gewoon te simpel. En als je modeling skills beter zijn dan je texture skills, waarom laat je dan geen model van je zien? Reageren
needhack Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Het is een mooi model , maar de textures zijn echt spuuglelijk Misschien moet je eens naar echte politieautos kijken De zwarte stukken zijn te zwart en de witte te wit, probeer ook wat modder toe te voegen. en die tekst is gewoon met arial gedaan, en niet mooi in het midden gezet. Maar verder wel een mooi gemaakt model dus ik zei dat ik mijn fantasie heb laten gaan en de reden dat de texture zo slecht is. mod - toestemming. maarja. toch bedankt voor je reply edit: express niet in midden gezet edit2: ja arial. moest ik t met groovy handschrift doen ofzo? Dat niet maar iets originelers zou wel leuk zijn En het is allemaal gewoon te simpel. En als je modeling skills beter zijn dan je texture skills, waarom laat je dan geen model van je zien? mijn model is nog niet klaar . en ja het is ook echt simpel. maar kweet niet wat ik er nog op moest zetten, strepen zou te onrealistisch zijn. tenzij ik het wit maak.. Ik zie wel -Stefan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.