Jump to content

naam van 1 van de cabins in the panopticon

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik wil graag film gaan maken maar ik weet de naam van het bestand van een van de cabins op panopticon want dan kan ik hem met map editor plaatsen maar wat is de naam van da huisje?

Geplaatst:

Zou je even een normale zin kunnen maken? Ik snap er weinig van. Je kan in ieder geval met de Map Editor je huisje opzoeken, dan staat ergens de naam van de DFF en bij de IDE de naam van de TXD.

Geplaatst:

Zou je even een normale zin kunnen maken? Ik snap er weinig van. Je kan in ieder geval met de Map Editor je huisje opzoeken, dan staat ergens de naam van de DFF en bij de IDE de naam van de TXD.

map editor kan ik nergens vinden en van med snap ik niks

Geplaatst:

MED is niet zo ingewikkeld, hoor. Lees gewoon even de controls die in de readme staan, dan zoek je je gebouw. Dubbelklik daarop, en dan zie je links in het paneel geloof ik de DFF naam staan. Druk dan op 't knopje "IDE" bovenaan om de IDE te zien, waar de naam van de TXD in staat.

Geplaatst:

MED is niet zo ingewikkeld, hoor. Lees gewoon even de controls die in de readme staan, dan zoek je je gebouw. Dubbelklik daarop, en dan zie je links in het paneel geloof ik de DFF naam staan. Druk dan op 't knopje "IDE" bovenaan om de IDE te zien, waar de naam van de TXD in staat.

dank je :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...