hoidatwastimmi Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hoi ik wil graag film gaan maken maar ik weet de naam van het bestand van een van de cabins op panopticon want dan kan ik hem met map editor plaatsen maar wat is de naam van da huisje? Reageren
Beagle Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Zou je even een normale zin kunnen maken? Ik snap er weinig van. Je kan in ieder geval met de Map Editor je huisje opzoeken, dan staat ergens de naam van de DFF en bij de IDE de naam van de TXD. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Zou je even een normale zin kunnen maken? Ik snap er weinig van. Je kan in ieder geval met de Map Editor je huisje opzoeken, dan staat ergens de naam van de DFF en bij de IDE de naam van de TXD. map editor kan ik nergens vinden en van med snap ik niks Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 MED is niet zo ingewikkeld, hoor. Lees gewoon even de controls die in de readme staan, dan zoek je je gebouw. Dubbelklik daarop, en dan zie je links in het paneel geloof ik de DFF naam staan. Druk dan op 't knopje "IDE" bovenaan om de IDE te zien, waar de naam van de TXD in staat. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 10 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 MED is niet zo ingewikkeld, hoor. Lees gewoon even de controls die in de readme staan, dan zoek je je gebouw. Dubbelklik daarop, en dan zie je links in het paneel geloof ik de DFF naam staan. Druk dan op 't knopje "IDE" bovenaan om de IDE te zien, waar de naam van de TXD in staat. dank je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.